حرف های خواندنی مهدی ترابی ستاره گلزن قرمزها

مهاجم قرمزها می‌گوید گلی که مقابل گل گهر به ثمر رساند زیباترین گلش برای قرمزها بود.

حرف های خواندنی مهدی ترابی ستاره گلزن قرمزها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی ترابی امروز به صورت تلفنی با برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش گفت و گو کرد و به سوالاتی پاسخ داد؛

*اسکوچیچ از بین گزینه های تیم ملی خوب بود

ستاره ملی پوش پرسپولیس درباره حضور دراگان اسکوچیچ در راس کادرفنی تیم ملی بیان کرد: آقای اسکوچیچ در بین گزینه هایی که بعد از رفتن ویلموتس برای تیم ملی مطرح شده بود، گزینه خوبی محسوب می شود. ایشان ایران را می شناخت و با تیم های ایرانی کار کرده بود. شناخت خوب او موثر است و امیدوارم با درایت کادرفنی و همت همه بازیکنان تیم ملی به روزهای خوب خودش برگردد و بتوانیم بار دیگر تیم ملی مقتدر را تماشا کنیم.

*مرد سال فوتبال ایران

وی درباره اینکه از دید خیلی ها به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شده، گفت: من فکر می کنم پرسپولیس با کادر خوب و بازیکنان خوبی که دارد مرد سال فوتبال ایران است. حتی اوایل شیوع کرونا که خیلی ها فکر می کردند اعضای تیم تمرکزشان را از دست بدهند، اما با تمام وجود وارد زمین شدیم و اختلافی که با رقبا داریم قدرت تیم را نشان می دهد. من نمی توانم نامی از بازیکنی که تاثیرگذاری زیادی داشته ببرم؛ همه بچه ها خوب هستند، اقا وحید(امیری)، احمد(نورالهی)، علی(علیپور)، شجاع(خلیل زاده) و آقا سید(جلال حسینی) همه و همه زحمت کشیدند. امیدوارم همینطور تیم خوبی باشیم و موفقیت های بزرگ تری را کسب کنیم.

*قلی زاده تکنیکی ترین بازیکن ایران است

ترابی درباره اینکه علی قلی زاده گفته ترابی تکنیکی ترین بازیکن ایران است، تاکید کرد: به نظر من همه لژیونرها خوب بازی می کنند و علی قلی زاده هم به من لطف داشته است. اگر بخواهم یک لژیونر را از نظر تکنیکی بودن انتخاب کنم، می گویم علی قلی زاده بهترین است.

*دربی اولم شیرین ترین مسابقه ام برای پرسپولیس بود

وی درباره بهترین خاطره اش از بازی در پرسپولیس گفت: دربی اولی که بازی کردم بهترین و شیرین ترین خاطره ام است. قبل از بازی همه می گفتند دربی متفاوت و سخت تر است. من اما اصلا درک نمی کردم. سن زیادی هم نداشتم و با برد همراه شد. پاس گل هم دادم که خیلی شیرین و خوب بود. از دربی دوم اما سختی حضور در دربی را احساس کردم.

*گلم به گل گهر زیباترین بود

ترابی درباره زیباترین گلی که این فصل شده تاکید کرد: گلی که به گل گهر زدم زیباترین گلم بود و بسیار آن را دوست داشتم.

*قهرمانی با پرسپولیس ماندگار ترین بود

او در پایان درباره ماندگار ترین قاب فوتبالی اش در سال 98 افزود: قهرمانی که با پرسپولیس کسب کردیم بسیار جذاب و شیرین بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان