ستارگان به پرداخت دستمزدهای بازیکنان سری C ایتالیا کمک می‌کنند

ستارگان حاضر در فوتبال باشگاهی ایتالیایی به دنبال این هستند تا به پرداخت دستمزدهای بازیکنان سری C کمک کنند.

ستارگان به پرداخت دستمزدهای بازیکنان سری C ایتالیا کمک می‌کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس گزارش سایت «فوتبال ایتالیا»، بحث‌هایی برای شکل‌گیری صندوقی به نام صندوق همبستگی صورت گرفته است تا برخی بازیکنان شاغل در سری A و سری B از این طریق به پرداخت حقوق‌های بازیکنان شاغل در سری C کمک کنند.

این درخواست هر روز رو به افزایش است که بازیکنان حرفه‌ای فوتبال می‌توانند با موافقت با کاهش دستمزد خود به این پویش بپیوندند و مانع از بیکاری موقت و یا اخراج بازیکنان و کارکنان در سری ‌C ایتالیا شوند.

با این وجود تعداد فوتبالیست‌های شاغل در فوتبال ایتالیا که بتوانند در این اقدام تحسین‌برانگیز مشارکت داشته باشند، زیاد نیست، از این رو  بازیکنانی که کمتر از 300 هزار یورو در هر فصل دستمزد می‌گیرند، از این کار معاف هستند.

قرار است بازیکنانی که در این اقدام جالب شرکت می‌کنند، با کسر 10 درصد از حقوق خود جهت کمک به صندوق همبستگی در جهت حمایت از بازیکنان سری C موافقت کنند.

در حال حاضر این ترس وجود دارد که ضرر اقتصادی در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) باعث ورشکسته شدن باشگاه‌های ایتالیایی در دسته‌های پایین‌تر شود.

پایگاه خبری «توتو مرکاتو وب» ایتالیا اما خبر داد که اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای ایتالیا مخالف چنین ایده‌ای است و امیدوار است کاهش دستمزدها در تمامی لیگ‌های این کشور اجرایی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان