واکنش سوارس به شایعه مخالفت بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزدهای‌شان

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا به شایعه مخالفت بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزدهای‌شان واکنش نشان داد.

واکنش سوارس به شایعه مخالفت بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزدهای‌شان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا اوایل هفته جاری بود که با کاهش 70 درصدی دستمزدهای‌شان موافقت کردند تا به این باشگاه کاتالونیایی کمک کنند کمترین ضرر اقتصادی را در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) ببیند. روز دوشنبه لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که بازیکنان بابت کاهش دستمزدهای خود تا 70 درصد به منظور کمک به باشگاه به منظور گذر از این شرایط سخت خوشحال هستند، اما از این موضوع گلایه کرده که برخی افراد از داخل باشگاه سعی کردند آنها را برای کاری تحت فشار قرار دهند که خودشان قبلاً به روشنی گفته بودند قصد انجامش را دارند.

لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا در گفت‌وگو با رادیو «اسپورت 890» اروگوئه در واکنش به این موضوع گفت: حرف‌های آزاردهنده زیادی درباره کاهش دستمزدهای بازیکنان گفته شد. برخی گفتند که بازیکنان مخالف کاهش دستمزدهای خود هستند، سپس گفته شد که برخی بازیکنان با باشگاه به توافق رسیده‌اند، در حالی که واقعیت این است که ما منتظر بودیم تا بهترین راه‌حل ممکن برای باشگاه در این شرایط پیدا شود.

وی افزود: وقتی مردم چنین حرف‌هایی می‌زنند، این ما را آزار می‌دهد چون ما بازیکنان همیشه اولین کسانی بوده‌ایم که می‌خواستیم در این زمینه توافق کنیم و از وضعیت باشگاه هم مطلع بودیم. هیچ بازیکنی در ترکیب بارسلونا با کاهش دستمزد مخالفت نکرد. توافق دوجانبه‌ای هم در این زمینه بین بازیکنان و باشگاه صورت گرفت. کاپیتان‌های تیم در این مورد با رئیس باشگاه (خوسپ ماریا بارتومئو) صحبت کردند و هیچ بازیکنی هم این پیشنهاد را رد نکرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان