آقایی: نمی‌توانم بگویم تعویق بازی‌های المپیک به نفعم است یا به ضررم

ملی‌پوش بدمینتون ایران گفت: تعویق بازی‌های المپیک توکیو به نفع یا ضرر من نیست، چون هنوز در مسابقات انتخابی تفاوتی ایجاد نشده است.

آقایی: نمی‌توانم بگویم تعویق بازی‌های المپیک به نفعم است یا به ضررم

ثریا آقایی که برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک توکیو شانس دارد درباره تعویق این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: نمی‌توانم بگویم به تعویق افتادن بازی‌های المپیک توکیو به نفع یا ضررم شده است، چون در انتخابی‌های المپیک تا الان تفاوتی ایجاد نشده است.

وی افزود: قرار است مسابقات را بعد از شکست ویروس کرونا ادامه دهند. با همین حال من سه مسابقه مهم را از دست داده‌ام. مسابقه‌ای که در چین برگزار می‌شد و در جدول اصلی بودم. امتیازی که در مسابقات دهه فجر کسب کردم خوب بود و در رده‌بندی المپیک من تأثیر داشت، اما زمانی که ویروس کرونا به ایران رسید من از مسابقات بین‌المللی اوگاندا برگشته بودم و باید دو هفته بعد برای شرکت در مسابقات اروپایی اقدام می‌کردم.

ملی‌پوش بدمینتون کشورمان به رقبای اروپایی‌اش اشاره کرد که در مسابقات بین‌المللی این قاره شرکت می‌کردند و ادامه داد: تمام کسانی که با آنها رقابت دارم چون در اروپا و آمریکا هستند همه مسابقه دادند، یعنی در این دو هفته که من نتوانستم حضور داشته باشم در دو مسابقه شرکت کردند و این امر می‌توانست کار را برای من سخت‌تر کند، چون مسابقات انتخابی بعد از پایان ویروس کرونا ادامه خواهد داشت. از طرفی یک سال عقب افتادن المپیک تفاوت زیادی در شرایط من ایجاد نمی‌کند، مگر اینکه ببینیم قرار است چه استثناهایی برای انتخابی‌ها ایجاد کنند.

وی در ادامه به مسابقاتی که باید برای کسب سهمیه المیک توکیو شرکت کند، اشاره و اظهار داشت: همه منتظریم که مسابقات انتخابی را چگونه برگزار خواهند کرد. قرار بود مسابقات فرانسه، هلند و فنلاند برگزار شود. من می‌خواستم در مسابقات  بین‌المللی آلمان و پرتغال شرکت کنم که هر دو کنسل شد و معلوم نیست چه زمانی به چه صورت و در چه کشوری برگزار کنند.

 

آقایی همچنین درباره لغو کمپ تمرینی دانمارک گفت: بازیکنان دیگری به جز من هم در این کمپ قرار بود شرکت کنند که چون دانمارک هم از آن کشورهایی بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در قرنطینه قرار گرفت بنابراین کمپ و باشگاه‌های ورزشی این کشور فعلاً تعطیل است.

وی به تمرینات آماده‌سازی خود اشاره کرد و افزود: سعی کردم آمادگی بدنم را حفظ کنم تا زمان برگزاری مسابقات بین‌المللی اعلام شود. امیدوارم بتوانم در این مسابقات موفق عمل کرده و سهمیه بازی‌های المپیک را به دست آورم.

ملی‌پوش بدمینتون کشورمان درباره پویش خانه پویا با بدمینتون که خود نیز در آن شرکت کرده و ویدئوهای آموزشی ارسال کرده است، اظهار داشت: این پویش برای بالا بردن آمادگی ورزشکاران است و ملی‌پوشان می‌توانند تمرینات و ویدئوهای آموزشی با عنوان هشتگ خانه پویا با بدمینتون را ارسال کنند تا کارهای جدید را ببینند و انجام دهند و آنهایی که در منزل هستند هم با این رشته بیشتر آشنا شوند. این پویش، ورزش در خانه محسوب می‌شود و من هم در آن شرکت کردم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان