"عطر عاشقی" بدون حضور مردم به آنتن برگشت

فصل جدید برنامه "عطر عاشقی" با شعار لبیک یاصاحب الزمان( عج) جمعه ۱۵ فروردین ماه ساعت ۱۷:۴۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

"عطر عاشقی" بدون حضور مردم به آنتن برگشت

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، برنامه زنده "عطر عاشقی" شبکه 5 سیما که در غروب جمعه‌ها روی آنتن می‌رفت بعد از مدتی غیبت به آنتن برمی‌گردد. برنامه‌ای که قرار بود با تغییر هویت و ساختار در قالب برنامه ترکیبی با موضوع "ظهور" دوباره برنامه این شبکه تلویزیونی باشد. حالا دوباره به آنتن برگشته و البته به قول سیدناصر سجادی تهیه‌کننده این برنامه با تغییراتی از غروب امروز روی آنتن خواهد بود.

تلویزیون حتماً به برنامه‌ای ترکیبی و حتی سریال و مجموعه نمایشی ویژه‌ای درباره مهدویت و با موضوع "ظهور" نیازمند است و مخاطب هم این مطالبه را بارها داشته و دارد. 

پایگاه‌ اطلاع رسانی سیما لحظاتی پیش خبری را همراه با توضیحات تهیه‌کننده برنامه از بازگشت "عطر عاشقی" به آنتن منتشر کرد که این توضیحات را در ادامه می‌خوانید: 

سیدناصر سجادی تهیه‌کننده برنامه "عطر عاشقی " در توضیح این برنامه گفت: برنامه مهدوی عطر عاشقی به فضل خدا از غروب جمعه 15 فروردین 1399 پخش خود را از سر می‌گیرد. 

سجادی تصریح کرد: برنامه " عطر عاشقی " در فصل قبلی با حضور در حدود 200 مکان دینی کشور پخش می شد، هم اکنون با حفظ رویکرد گذشته و با تغییر در ساختار جمعه هر هفته بر روی آنتن می‌رود.

وی تاکید کرد: این برنامه قرار است، با کمک همه شیفتگان مهدویت، در هرمکانی که یادی از حضرت ولی عصر( عج) می شود ، حاضر شود و این عشق و دلدادگی را به نمایش بگذارد.

تهیه‌کننده " عطر عاشقی " با اشاره به تغییرات جدید این برنامه گفت : فصل جدید این برنامه با حضور سخنرانان ، شاعران ، مداحان در مراکز مختلف از جمله فرهنگسراها ،بقاع متبرکه، بوستانها ،مهدیه ها و... ( بدون حضور مردم ) فضای مهدوی عصرجمعه را در قاب شبکه پنج سیما به نمایش گذاشته و با دلهای همه منتظران همراه شود.

سجادی با اشاره به آیتم‌های این برنامه اضافه کرد: دعوت از کارشناسان دینی برای طرح موضوعات مهدویت، قرائت زیارت آل یس، حضور شاعران آیینی برای قرائت اشعار مهدوی و......از بخش‌های این برنامه است. 

برنامه " عطر عاشقی " کاری از گروه معارف شبکه پنج سیماست که غروب جمعه هر هفته با اجرای سیدرضا نواب به مدت 25 دقیقه بر روی آنتن می‌رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان