بازسازی و مرمت ۳۸ مدرسه در منطقه ۸/ تملک باغ سازور و حمام مرمر برای احداث بوستان

شهردار منطقه ۸ گفت: باغ سازور، حمام مرمر و زمینی در یکی از محلات کم برخوردار تملک شد، تا با احداث بوستان بتوانیم سرانه فضای سبز منطقه را ارتقا دهیم.

بازسازی و مرمت 38 مدرسه در منطقه 8/ تملک باغ سازور و حمام مرمر برای احداث بوستان

بازسازی و مرمت 38 مدرسه در منطقه 8/ تملک باغ سازور و حمام مرمر برای احداث بوستانمهناز استقامتی شهردار منطقه 8 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به احداث 12 پروژه در سال 98، اظهار کرد: احداث بوستان مسیل باختر به مساحت 1500 متر مربع، مسیر ویژه دوچرخه سواری به طول 3000 متر، پایانه تاکسی سه راه تهرانپارس، 20 چشمه سرویس بهداشتی، شهربازی بوستان تمدن، هایپر گل بوستان آب و کافی شاپ بوستان معلم از جمله این پروژه‌ها هستند.

شهردار منطقه 8 از تملک زمین‌هایی برای پروژه آتی خبر داد و افزود: باغ سازور، حمام مرمر و زمینی در یکی از محلات کم برخوردار، تملک شده تا با احداث بوستان بتوانیم سرانه فضای سبز منطقه را ارتقا دهیم.

او با بیان اینکه هوشمند سازی سه چاه آب در منطقه آغاز شده است،  ادامه داد: اجرای پروژه آب رسانی مکانیزه در میادین 16 تا 20 به طول 4500 متر، 100هزار متر مربع نوسازی معابر سطح منطقه، اجرای عملیات آسفالت به مساحت 30هزار متر مربع و بازسازی کامل میدان قمر بنی هاشم (ع) و خیابان شهید نبی ئیان از دیگر اقدامات منطقه بوده است.


بیشتر بخوانید: ساخت بیمارستان 300 تخت خوابی و مجموعه ورزشی ویژه بانوان در منطقه 8


شهردار منطقه 8 با اشاره به توجه ویژه به مدارس واقع در بافت فرسوده، بیان کرد: بازسازی و مرمت 38 باب از مدارسی که بافتی فرسوده دارند در جهت توجه به نظام آموزش و حفظ جان دانش آموزان از اقدامات ویژه منطقه در سال 98 بود.

او از دیگر فعالیت‌های شهرداری منطقه 8 در سال 98، گفت: اجرای 55 هزار متر خط کشی محوری و عابر، انجام 7هزار متر مربع پروژه‌های کوچک مقیاس عمرانی، اصلاح هندسی معبری 20 نقطه از منطقه، 3هزار متر مربع نقاشی دیواری و اجرای 2 هزار متر مربع کفپوش زمین بازی کودکان از تلاش‌های شهرداری منطقه برای شهروندان شرق پایتخت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان