آمار روزانه جان‌باختگان کرونا در فرانسه رکورد زد

تهران- ایرنا- فرانسه اعلام کرد؛ در ۲۴ ساعت گذشته ۵۸۸ نفر از مبتلایان به کرونا در بیمارستان‌ها جان خود را از دست داده‌اند که بالاترین آمار جان‌باختگان از هنگام شیوع این ویروس در کشور به شمار می‌رود.

آمار روزانه جان‌باختگان کرونا در فرانسه رکورد زد

به گزارش جمعه شب خبرگزاری فرانسه، «ژروم سالومون» از مقام‌های بهداشتی فرانسه گفت که شمار جان‌باختگان کرونا در بیمارستان‌های این کشور به پنج هزار و 91 نفر افزایش یافته است.
این آمار فقط شامل بیمارانی است که در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند و بیمارانی که در خانه‌ها یا آسایشگاه‌ها جان خود را از دست داده‌اند در آن محاسبه نشده است.
اما سالومون گفت: یک هزار و 416 نفر در خانه‌ها یا آسایشگاه‌ها جان خود را از دست داده‌اند که بدین ترتیب، شمار کل جان‌باختگان در فرانسه به دستکم 6 هزار و 507 نفر رسیده است.
مقام‌های فرانسوی می‌گویند که شمار بیمارانی که در وضع شدید بیماری قرار دارند، کاهش یافته است. 
فرانسه پس از ایتالیا و اسپانیا بالاترین آمار جان‌باختگان کرونا در اروپا را دارد.
«آژانس حفاظت مدنی» ایتالیا جمعه شب اعلام کرد که کرونا در 24 ساعت گذشته جان 766 بیمار دیگر را گرفت و چهار هزار و 585 نفر دیگر را نیز در این کشور مبتلا کرد.
بر اساس این آمار جدید، شمار جان‌باختگان کرونا در ایتالیا از ابتدا تاکنون به 14 هزار و 681 نفر و تعداد مبتلایان نیز به 119 هزار و 837 تن افزایش یافت.
در اسپانیا نیز تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا به 117 هزار و 710 نفر و شمار جان‌باختگان آن به 10 هزار و 935 تن رسیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان