بزرگداشت شهید مدافع سلامت یزد از طریق فضای مجازی برگزار شد

یزد- ایرنا - مراسم بزرگداشت شهید محمود شمس‌الدینی نخستین شهید مدافع سلامت یزد جمعه‌شب با حضور خانواده این شهید معزز از طریق فضای مجازی در این استان و کرمان برگزار شد.

بزرگداشت شهید مدافع سلامت یزد از طریق فضای مجازی برگزار شد

در این مراسم  معنوی مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به مقام شهید و شهادت در اسلام ، یاد  و خاطره سرگرد پاسدار شمس‌الدینی را گرامی داشت و گفت: شهدای انقلاب اسلامی و مدافع سلامت حق بزرگی بر گردن نظام و مردم دارند.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی افزود: شهدای مدافع سلامت همانند شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه از  مردم دفاع کردند و پاسداشت آنها یک وظیفه ملی، دینی و انقلابی است و باید همواره خاطره آنها در ذهن‌ها زنده بماند .

همچنین یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در رثای شهدای مظلوم دشت نینوا و خامس آل‌عبا امام حسین (ع) و شهدای انقلاب اسلامی و مدافع  سلامت به مداحی پرداخت.

ذکر فاتحه و قرائت قرآن با حضور خانواده معزز این شهید  به صورت همزمان در استان  یزد و کرمان (در جوار قبر شهیدسردار سلیمانی)  صورت گرفت. 

این شهید بزرگوار از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان و  در نقاهتگاه این تشکل مشغول به فعالیت بود که در 11 فروردین ماه جاری به دلیل ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.

تلاش متمادی و دلسوزانه این شهید در  بیمارستان‌ صحرایی در خدمت به مردم محروم ، مشارکت در کمک به سیل زدگان و همکاری در اعزام پزشکان به مناطق محروم بخشی از خدماتش بود.

هفتم فروردین ماه جاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از ابتلای ١٤٦ نفر نیروهای بهداشتی و درمانی زیرپوشش این واحد دانشگاهی به کرونا خبر داد و گفت: تاکنون از این تعداد ١٠ تن از نیروهای بهداشتی و هفت نفر از پرستاران به طور قطعی به این بیماری مبتلا شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان