تردد در راههای برون شهری بیش از ۱۷ درصد افزایش یافت

تهران - ایرنا - بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد در جاده‌های برون شهری در شبانه روز گذشته بیش از ۱۷ درصد افزایش داشته است.

تردد در راههای برون شهری بیش از 17 درصد افزایش یافت

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار 297 تردد شمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 17.7 درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 14.6درصد، اوج تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.

با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در سطح کشور و سرایت آن به اکثر استان‌ها و از طرفی همراهی هم وطنان به توصیه‌های مسوولان وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از هرگونه سفر و تردد بین شهری و ماندن در منزل و در نتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محورها فعلا تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز 99 به استثناء محمولات ترافیکی اجرا نمی شود.

همچنین براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی ، پلاک و بیمه نامه خودرو ، به آن شهر مجاز است.

همچنین بر اساس گزارش این مرکز از آخرین وضعیت جاده‌های شمالی تردد در جادههای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی نیز از بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،اردبیل،کردستان،گیلان و خراسان جنوبی خبر می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان