یاری: تعویق جام ملت‌های آسیا به نفع تیم ملی فوتسال بانوان است

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تعویق مسابقات جام ملت‌های آسیا هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما تعویق این رقابت‌ها به نفع تیم ما خواهد بود.

یاری: تعویق جام ملت‌های آسیا به نفع تیم ملی فوتسال بانوان است

شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اعلام این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مسابقات جام ملت‌های آسیا که قرار بود تیرماه امسال برگزار شود به تعویق افتاده اما هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند و تاریخ برگزاری جدید این رقابت‌ها را نیز هنوز مشخص نکرده‌اند.

وی به لغو مسابقات دانشجویان جهان و روسیه اشاره کرد و افزود: مسابقات دانشجویان جهان قرار بود اول اردیبهشت ماه در بلژیک برگزار شود و تیم ملی که بازی دوستانه نداشت قرار بود به جای مسابقات دوستانه‌ای که لغو شده بود به روسیه برود که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و سفرمان به روسیه هم به تعویق افتاد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اعلام این مطلب که منتظر زمان جدید برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا است، اظهار داشت: مسابقات جام ملت‌های آسیا مطمئناً به تعویق می‌افتد و ملی‌پوشان در این مدت فقط تمرین فردی دارند. یعنی با توجه به این شرایط به هر یک از بازیکنان برنامه‌های متفاوت تمرینی داده می‌شود. به عبارت بهتر برخی آسیب‌دیدگی جدی دارند و تمرینات شان متفاوت از بازیکنان دیگر است که آسیبی نداشته و در لیگ حضور داشته‌اند. یعنی همه بازیکنان تحت کنترل تمرینات کادر فنی هستند.

وی به تغییر شرایط ملی‌پوشان از شرایط کنونی تاکید کرد و ادامه داد: باید هر چه سریعتر این وضعیت را سروسامان دهیم، چون نباید فقط تمرینات‌شان را به صورت خانگی انجام دهند. این نوع تمرینات به آمادگی نسبی انفرادی آنها کمک می‌کند درحالیکه ما نیاز به کار توپی و گروهی داریم.

یاری در پایان خاطرنشان کرد: تعویق مسابقات جام ملت‌های آسیا به نفع ما و تیم‌های دیگر شرکت کننده است و البته برای تیم ما خیلی بهتر است، چون خیلی از بازی‌های دوستانه ما کنسل شده است. مسلماً عقب افتادن این رقابت‌ها می‌تواند به ما کمک کند. از طرف دیگر ما منتظر اعلام زمان جدید مسابقات هستیم که به شکل رسمی تاکنون اعلام نکرده‌اند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان