تکذیب شد: کما رفتن علی لاریجانی به دلیل کرونا

تهران- ایرنا- در حالی که استرس ناشی از شیوع ویروس کرونا زندگی بسیاری از مردم را مختل کرده است برخی منابع غیررسمی با انتشار اخبار و شایعات متعدد بر نگرانی‌ها دامن می‌زنند و ترس و واهمه مردم را چند برابر می‌کنند یکی از این شایعات که در ۱۵فروردین ۱۳۹۹خورشیدی به سرعت منتشر شد خبری مبنی بر به کما رفتن علی لاریجانی رییس مجلس به دلیل بیماری کرونا بود.

تکذیب شد: کما رفتن علی لاریجانی به دلیل کرونا

امروزه یکی از بزرگ‌ترین و ترسناک‌ترین مسائل جامعه جهانی انتشار و شیوع گسترده ویروس کرونا است ویروسی که مرز، جغرافیا، قومیت، قدرت اقتصادی، سیاسی و غیرسیاسی نمی‌شناسد به گونه‌ای که در ایران این ویروس موجب مرگ و مبتلا شدن شمار نسبتاً زیادی از مقامات و سیاستمداران کشور شده است این عامل باعث شد که بازار شایعه‌سازان گرم شود و اخبار کذبی مبنی بر مبتلا شدن و به کما رفتن بسیاری دیگر از مقامات و چهره‌های سیاسی معروف را در صفحات مجازی انتشار دهند.

شایعه:برخی منابع غیررسمی در 15فروردین 1399خورشیدی خبری مبنی بر به کما رفتن علی لاریجانی رییس مجلس به دلیل بیماری کرونا منتشر شد. این شایعه در حالی منتشر شد که در 14فروردین 1399خورشیدی اداره کل اخبار مجلس شورای اسلامی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که علی لاریجانی رییس مجلس به ویروس کرونا مبتلا شده است.

پاسخ به شایعه:بهروز نعمتی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی شایعه به کما رفتن رئیس مجلس را تکذیب کرد وی اظهار کرد: علی لاریجانی در پی ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد و من امروز عصر و همچنین حدود ساعت 10 امشب تلفنی با ایشان گفت‌وگو کردم. بنابراین شایعه منتشر شده درباره به کما رفتن رئیس مجلس صحت ندارد. ایشان در منزل مشغول مداوا است و حالشان از دیروز بهتر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان