دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان:

حضور در جمع بهترین‌های جهان لذت‌بخش است

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان گفت: قرار گرفتن در میان ۱۰ دروازه‌بان برتر جهان در سال گذشته برایم بسیار لذت‌بخش بود اما صعود نکردن به مرحله پلی‌آف لیگ برتر به همراه نامی‌نو از خاطرات تلخ سال ۹۸ بود.

حضور در جمع بهترین‌های جهان لذت‌بخش است

«فرزانه توسلی» عضو تیم ملی فوتسال زنان به عنوان 10 نامزد زن کسب جایزه برترین دروازه‌بان فوتسال سال 2019 از طرف سایت فوتبال پلنت انتخاب شد.

وی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره اتفاقاتی که در سال 98 برای او افتاد اظهار داشت: تنها مسابقاتی که در سال 98 در آن حضور یافتم دیدارهای لیگ برتر فوتسال زنان بود که در این فصل در درون دروازه تیم نامی‌نو قرار داشتم. همچنین امسال یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین لیگ‌های چندین سال کشور بود.

توسلی افزود: اردیبهشت امسال نیز مسابقات چهار جانبه روسیه را  پیش‌رو داریم. گرچه مهم‌ترین رویداد ورزشی سال 99  جام ملت‌های آسیا هست که به دنبال هت‌تریک قهرمانی در آسیا هستیم. باید در این سال برای رسیدن به موفقیت و اهداف خود سخت تلاش کنیم.   البته با توجه به شیوع ویروس کرونا به نظر می‌رسد زمان برگزاری این پیکارها تغییر خواهد کرد.

این بازیکن فوتسال ادامه داد: تا این لحظه هرگز پیش نیامده تا در نوروز بازی یا مسابقاتی را داشته باشیم و تنها در اردوهای کوتاه تمرینی چند روزه در عید حضور یافتیم.

وی ادامه داد: امیدوارم مردم در سال جدید ورزش را جزئی از کارهای روزانه خود قرار و برای سلامتی و تندرستی خویش ساعت‌هایی را به آن اختصاص دهند. از مسوولان نیز می‌خواهم تا در راستای پیشرفت ورزش زنان و بهتر شدن شرایط از هیچ کوششی دریغ نکنند و بهترین تصمیمات را برای ورزش کشور بگیرند.

توسلی تلخ‌ترین رویداد سال 98 را قرار نگرفتن نامی‌نو در مرحله پلی‌اف لیگ برتر دانست و بهترین اتفاق را کاندید شدن خود به عنوان 10 دروازه‌بان برتر دنیا برشمرد و گفت: این امر نتیحه تمرینات و تلاشی بود که در این مدت انجام دادم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان