مجمع نمایندگان کرمان از استاندار و کادر درمان در مدیریت بیماری کرونا تقدیر کرد

کرمان - ایرنا - مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از پرسنل بهداشتی درمانی، اجرایی و امدادرسان، استاندار و رئیس ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان، روسای دانشگاه های علوم پزشکی کرمان، رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم، فرمانداران، مسئوولان نظامی، انتظامی و قضایی این استان به دلیل پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا تقدیر کرد.

مجمع نمایندگان کرمان از استاندار و کادر درمان در مدیریت بیماری کرونا تقدیر کرد

به گزارش روز شنبه ایرنا، در بیانیه مجمع نمایندگان استان کرمان آمده است، با سلام و احترام؛ لازم می دانم از طرف خود و همکارانم در مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از تلاش های بی وقفه و غرورآفرین حضرتعالی، ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان و شهرستان ها، پزشکان، پرستاران و پرسنل بهداشتی و درمانی مراکز بهداشتی و درمانی استان، تمام مسئولان، پرسنل اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی و نهادهای امدادرسانی، نهادهای حمایتی و مردمی استان سپاسگزاری نمایم.
این پیام می افزاید، به طور قطع در شرایط غافلگیری هجوم این ویروس و نیاز غافلگیرانه اقلام بهداشتی و پزشکی مورد نیاز، تلاش و از خودگذشتگی همه پرسنل درگیر قابل توجه و تقدیر است.
در ادامه آمده است، این کمبود ها بخصوص در روزهای ابتدایی این بیماری کادر بهداشتی و درمانی را بیشتر تحت فشار داشت‌. مردم استان به طور قطع از خود گذشتگی پرسنل بهداشتی و درمانی را فراموش نخواهند کرد.
در این پیام آمده است، همکاران ما در مجمع نمایندگان استان کرمان در حد امکان تلاش‌هایی برای اختصاص کمک ها و اقلام مورد نیاز از طرف نهادها و دستگاه ها به مراکز بهداشتی و درمانی این استان و نیز حمایت دولت از سیستم بهداشت و درمان کشور بخصوص واحدهای تولیدی و اقتصادی داشته‌اند و پیگیر مسائل از طریق دولت، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مدیران استانی بوده اند.
در ادامه این بیانه آمده است، سیل هم در جنوب استان مزید بر علت شد، البته دولت تا به حال اعتباراتی تحت عنوان بسته های حمایتی کمک به سیستم بهداشت و درمان کشور، کمک به صندوق بیمه بیکاری و تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای تولیدی و صنوف مختلف پیش بینی کرده است.
در این بیانیه می خوانیم، به طور قطع همکاران ما در مجلس شورای اسلامی بخصوص کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه و کمیسیون ویژه حمایت از تولید تلاش خواهند کرد که به کمک دولت این مبالغ در در اولویت تخصیص قرار گیرد.
این بیانیه می افزاید، با توجه به طولانی شدن محدودیت فعالیت های اقتصادی لازم است راهکارهایی برای جبران کمبود ها و کاهش فشار بر اقشار کارگری، مشاغل آزاد و واحد های مختلف تدوین شود و به طور قطع باید در کنار اجر اخروی جبران زحمات کادر بهداشتی و درمانی بشود.
در این بیانیه آمده است، در روزهای باقی مانده از مجلس دهم همچون همیشه در جبران خسارات از ویروس کرونا و سیل جنوب استان کمک کار شما در پیگیری نیازهای استان در دستگاه‌های دولتی خواهیم بود و لازم است از اتحاد و همدلی که در بین همه عوامل اجرایی، نهادهای مردمی، نظامی و انتظامی، سپاه و ارتش و واحدهای تولیدی که در بخش تولید اقلام مورد نیاز و امکانات درمانی و نیز مدیریت رفت و آمد ها به وجودآمد سپاسگزاری نماییم.
در ادامه می خوانیم، مردم عزیز استان کرمان نیز واقف هستند که بهترین راه مدیریت این بیماری مهلک پیشگیری است و بهترین روش پیشگیری هم رعایت دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی و ماندن حداکثری در منازل است.
بیانیه مجمع نمایندگان استان کرمان در پایان می افزاید، در این حمله ویروسی قطعاً خاکریز اصلی را خود مردم حفظ خواهند نمود و اگر خدایی ناکرده بر اثر عدم رعایت دستورالعمل ها بیماری اوج بگیرد با توجه به محدودیت طبیعی تخت های تخصصی در مراقبتهای ویژه کار بر بیماران و پرسنل درمانی بیمارستان ها سخت خواهد شد و به طور قطع مردم عزیز استان کرمان با همکاری خود کمک خواهند کرد که کار کادر درمانی و عوامل اجرایی سخت‌تر نشود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان