۵۰۰ هزار ماسک در استان مرکزی تولید شد

اراک - ایرنا - رییس بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۵۰۰ هزار ماسک به منظور پیشگیری از بیماری ویروسی کرونا از سوی جهادگران بسیج سازندگی این استان تولید و به صورت رایگان توزیع شد.

500 هزار ماسک در استان مرکزی تولید شد

«امید محترمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: همچنین بیش از پنج هزار دست گان، لباس ایزوله و دستکش از سوی جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی تولید و در مراکز درمانی نقاط مختلف استان توزیع شد.

وی ادامه داد: از آغاز طرح مقابله با گسترش ویروس کرونا تا پایان تعطیلات نوروز بیش از 120 هزار لیتر الکل و مواد ضد عفونی کننده از سوی قرارگاه جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی به صورت رایگان در نقاط محروم و کم برخوردار این استان توزیع شد.

رییس بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: 120 هزار لیتر الکل و دیگر مواد ضد عفونی کننده نیز در فرآیند ضدعفونی و گندزدایی کردن اماکن عمومی و معابر استان مرکزی توسط جهادگران این استان بکار گرفته شد.

محترمی بیان کرد: بیش از 3 هزار و 500 سبد معیشتی کالا از سوی جهادگران بسیج استان مرکزی بین خانوارهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا تحت تاثیر قرار گرفته بودند، توزیع شد.

وی با بیان اینکه 22 گروه جهادی تخصصی پزشکی و پرستاری به مراکز درمانی استان مرکزی اعزام شدند، اضافه کرد: در مجموع 9 هزار جهادگر در قالب 280 گروه جهادی در جبهه مقابله با گسترش ویروس کرونا در این استان فعالیت می‌کنند.

براساس آخرین آمار یک‌هزار و 214 نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان