تمرینات دروازه‌بان پرسپولیس زیر نظر مربی جدید

تهران- ایرنا- دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای قرنطینه برنامه‌های تمرینی که از کادر فنی دریافت کرده را زیر نظر پدرش که از دروازه‌بان‌های سابق کرواسی است، دنبال می‌کند.

تمرینات دروازه‌بان پرسپولیس زیر نظر مربی جدید

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که چندی قبل ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد، پس از بازگشت به کشورش 14 روز را در قرنطینه سپری کرد. حالا شرایط و تمرینات این دروازه‌بان به سوژه برخی رسانه‌های کرواسی تبدیل شده است.

سایت dalmatinskiportal در گزارشی شرایط حال حاضر این دروازه‌بان را مورد بررسی قرار داد و نوشت: بوژیدار رادوشوویچ در حالی سی و یکمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت که تمرینات ویژه‌ای را در حیاط خانه خود  انجام می‌داد. او هنگامی که در روز 26 اسفند همراه همسر و فرزندش از ایران به کرواسی بازگشت، به محض رسیدن به شهرش (اشپیلت) به مدت 14 روز به قرنطینه رفت اما در این مدت تمریتناتش را متوقف نکرد.

رادوشوویچ برنامه های تمرینی خود را از داود فنایی مربی دروازه‌بان های پرسپولیس گرفته و اجرای آن بر عهده پدر او ایویکا رادوشوویچ است.

پدر دروازه‌بان پرسپولیس در کرواسی مربی گلرهای تیم های مختلفی بوده است.

این سایت همچنین به نوع تمرینات وی اشاره و ویدئوهایی را نیز از تمرینات وی منتشر کرد که با استفاده از یک اپلیکشین تمرینات ویژه سرعت و تمرکز را که برای یک دروازه‌بان از اهمیت ویژه ای برخوردار است را انجام می‌دهد.

طبق نوشته این سایت، پرسپولیس در حال حاضر با 47 امتیاز و  اختلاف 10 امتیازی نسبت به تیم‌های سپاهان و تراکتور در فاصله 9 هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را به نوعی مسجل کرده است اما هنوز تکلیف لیگ ایران مشخص نیست و تصمیمی در مورد تعیین قهرمان و همچنین برگزاری مجدد یا تعطیلی لیگ هنوز گرفته نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان