تولید و اهدای ۱۵ هزار عدد گان در ایام نوروز توسط گروه کوبل

تولید و اهدای 15 هزار عدد گروه کوبل در دومین مرحله اهدای اقلام بهداشتی به کادر درمان، با سفارش گذاری پارچه های با کیفیت مناسب، 15 هزار عدد «گان» تولید کرده و در اختیار کادر درمان 120 مرکز درمانی در 48 شهر از 21 استان کشور قرار داده است.

گروه کوبل که مشتمل بر شرکت های کوبل دارو، داروسازی دکترعبیدی و شرکت پخش آدوراطب است در ایام تعطیلات نوروز دومین مرحله اهدای بسته های حمایتی به کادر درمان کشور که شامل 750 کارتن 20 تایی «گان» می شود را انجام داده است.

شایان ذکر است گروه کوبل پیشتر نیز در اسفندماه سال 98 نسبت به سفارش و تامین دارو جهت اهداء به وزارت بهداشت اقدام کرده بود و همچنین، اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر درمان را در قالب 550 بسته حمایتی، شامل ژل ضد عفونی کننده، گان، عینک، دستکش، ماسک، تایوک و دستگاه Bipap، به 40 مرکز درمانی از 9 استان کشور اهدا نمود.

15 هزار عدد «گان» تولید شده توسط گروه کوبل به مراکز درمانی ارسال شده و حدود 80 درصد از مراکز درمانی در سراسر کشور، گان ها را تحویل گرفته اند.

 به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، گروه کوبل همچون گذشته برای ارتقاء سطح سلامت جامعه تلاش می کند. در این راستا آموزش ها و اطلاعات به روز و قابل اعتماد دررابطه با پیشگیری از ابتلا به این ویروس را در وب سایت داروسازی دکترعبیدی به آدرس www.abidipharma.com  و  صفحه اینستاگرام به آدرس dr_abidipharma@ به روز رسانی می کند.

‏گروه کوبل همچنان به فعالیت های حمایتی خود ادامه خواهد داد و امید است با کمک بخش خصوصی و ارائه خدمات شایسته به هموطنان و کادر درمان بتوانیم در کنار یکدیگر از این بحران جهانی عبور کنیم.

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان