سندروم مدیران بی‌قرار در فوتبال

خبرورزشی نوشت: کاش سیروس مقدم با این سندروم مدیران بی‌قرار هم که به جان فوتبال ایران افتاده‌اند و با تصمیم‌های عجیب‌شان فوتبال ما را از این که هست، آشفته‌تر کرده‌اند، شوخی می‌کرد تا شاید دوستان از این تصمیم‌های عجیب‌شان دست برمی‌داشتند.

سندروم مدیران بی‌قرار در فوتبال

فوتبال ایران نوروز پرماجرایی را پشت سر گذاشت. این‌بار به خاطر هجوم کرونا، فوتبال تعطیل بود، اما حواشی فوتبال تعطیلی سرش نمی‌شود. درست مثل آن دسته از شهروندانی که اعتقادی به کرونا نداشتند و تحت تأثیر سیاست‌گذاری‌های چندگانه و سردرگمی ناشی از آن، قرنطینه را شکستند و ناخواسته ناقل ویروس شدند، حواشی فوتبال هم قواعد تعطیلی را زیر پا گذاشت و این حاشیه بود که از در و دیوار می‌بارید.

گذشته از ماجرای ابتلای فتح‌الله زاده به بیماری کرونا که اولش می‌گفت مبتلا به کرونا نیستم و بعدش اعتراف کرد کرونا را شکست داده و ابتلای دکتر ستوده، میثم بائو و جمعی از فوتبالی‌ها به این ویروس، شاهد سندروم مدیران بی‌قرار هم در فوتبال ایران بودیم.

در فدراسیونی که تعطیل است و هیچ فعالیتی ندارد و باید فعلاً اساسنامه‌اش را اصلاح کند، ناگهان دبیرکل عوض شد! تغییر دبیر کل که معلوم شد بدون اطلاع برخی اعضای هیئت رئیسه بوده، با شیطنت خبرچین‌های همیشه در صحنه خیلی زود به اطلاع فیفا و AFC رسید تا خیلی‌ها با تعجب از خودشان بپرسند واقعاً الان چه اجباری به تغییر دبیرکل بود؟

در استقلال هم احمد سعادتمند مدیرعامل شد، آن هم بدون اطلاع برخی اعضای هیئت مدیره و در واکنش به این انتخاب، خلیل‌زاده اولش استعفا کرد و بعد برگشت، موسوی قهر کرد و منزوی هم گفت می‌خواهم بروم!

البته در پرسپولیس هم با حرف‌های حمیداوی مالک شهرخودرو که از بدقولی و بدحسابی مجموعه سرخ شاکی است، معلوم شد چیزی نزدیک به 17 میلیارد تومان برای انتقال یحیی گل‌محمدی از مشهد به تهران تعهد مالی به اسم مبلغ قرارداد، مبلغ رضایتنامه، تضمین پرداخت مبلغ رضایتنامه و... ایجاد شده است تا بی‌قراری را در پرسپولیس هم به شکل دیگری ببینیم. در سریال نوروزی پایتخت، سندروم دست‌های بی‌قرار حسابی گل کرد و باعث شوخی‌های فراوان در فضای مجازی شد، اما کاش سیروس مقدم با این سندروم مدیران بی‌قرار هم که به جان فوتبال ایران افتاده‌اند و با تصمیم‌های عجیب‌شان فوتبال ما را از این که هست، آشفته‌تر کرده‌اند، شوخی می‌کرد تا شاید دوستان از این تصمیم‌های عجیب‌شان دست برمی‌داشتند.

256 43

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان