سهرابی: خدمات اقشار مختلف در حوزه سلامت مورد توجه قرار گیرد

رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در کنار کادر درمانی، اقشار مختلفی در حوزه سلامت، مشغول ارائه خدماتند که زحمات آنها خیلی نمایان نیست.

سهرابی: خدمات اقشار مختلف در حوزه سلامت مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام سهرابی رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه مردم ایران، روزهای خاص و ویژه ای را تجربه می کنند، اظهار کرد: روزهایی که سپری می کنیم از یک جهت روزهای تلخ و طاقت فرسایی است چراکه عزیزان زیادی مظلومانه از میان ما رفته اند اما از سویی در پشت صحنه آن، اتفاقاتی در حال رخ دادن است که مایه فخر و مباهات ایرانیان به حساب می آید.

وی در این باره افزود: اقشار زیادی از مردم در حال مجاهدتند و با همدلی و مشارکت در خط مقدم مقابله با این ویروس، تمام توانشان را به میدان آورده اند.

حجت الاسلام سهرابی با بیان اینکه پزشکان و کادر درمانی در خط مقدم جبهه مقابله با کرونا قرار دارند، گفت: در کنار کادر درمانی و تیم پزشکی، اقشار مختلفی نیز در حوزه سلامت مشغول ارائه خدماتند که زحمات آنها خیلی نمایان نیست. مثلاً خدماتی های بیمارستان و رانندگان آمبولانس ها و حتی آشپزهای بیمارستان ها و ... جزء دست اندرکاران حوزه سلامت به شمار می آیند که نباید زحمات آنها به فراموشی سپرده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان