سینماگران با لیوان هم آب نمی‌خورند، لطفاً شما مشکلاتشان را حل کنید

توئیت عجیب حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی کشور منجر به واکنش‌های صریحی نسبت به این مطلب در فضای مجازی شده است.

سینماگران با لیوان هم آب نمی‌خورند، لطفاً شما مشکلاتشان را حل کنید

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، با طولانی شدن زمان تعطیلی سینماهای کشو،  مسئولیت‌ها و وظایف مدیران فرهنگی کشور نیز کمرنگ‌تر شده است به طوری که گویا برخی از مدیران سینمایی کشور مسئولیت‌های اساسی خود را در چنین شرایط بحرانی فراموش کرده‌اند.

توئیت رئیس سازمان سینمایی در 24 ساعت گذشته درباره عادات غلط سطحی اجتماعی که منجر به افزایش احتمال بیماری‌ می‌شود در زمانی که سینمای کشور رسماً تعطیل است و از عوامل تولید گرفته تا سینماداران در حال ضرر کردند، جای تعجب دارد.

انتظامی در این توئیت نوشته است که: امید می‌رود کرونا بعضی عادات غلط اجتماعی ما را برای همیشه اصلاح کند: نقض حریم فیزیکی افراد، عطسه و سرفه در صورت همدیگر‌، نوشیدن از لیوان دیگری، قاشق خود را در ظرف خورش فر‌وکردن، دستمالی‌ نان‌ها و ... یادتان هست قبلاً تذکر برای رعایت آداب و بهداشت، مایه تمسخر می‌شد؟!

در همین راستا یکی از کارشناسان فرهنگی کشور نسبت به این توئیت واکنش نشان داده است و در جواب وی گفته است:

با توجه به احتمال استمرار شیوع کرونا در ایران، انتظار می رود مدیران ارشد سینما بیشتر از توجه به اصلاح عادات غلط اجتماعی ملت، در خصوص چگونگی تولید فیلم در شرایط فعلی(به عنوان یک محصول فرهنگی گروهی) و امرار معاش 4 هزار سینماگر کشور تدبیر بفرمایند!

سینما , سینمای ایران , سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری , توییتر ؛ توئیتر ,

در ادامه این توئیت تا کنون هیچ یک از مدیران سینمایی، هنرمندان و چهره‌های فرهنگی نظری نداده‌اند.

انتظار از رئیس سازمان سینمایی این است که با توجه به اتمام تعطیلات نوروزی، هرچه سریع‌تر در جلسات موسوم به «کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما» نسبت به حل مشکلات سینماداران و عوامل تولید فکرهای جدی‌تری تا حل معضل عطسه کردن بدون دستمال و با لیوان یکدیگر آب خوردن بکنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان