رئیس پلیس راهور پایتخت خبر داد؛

طرح کاهش آلودگی هوا در هفته جاری اجرا نمی‌شود

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سهولت تردد ضروری شهروندان در هفته جاری طرح کاهش آلودگی هوا اجرا نخواهد شد.

طرح کاهش آلودگی هوا در هفته جاری اجرا نمی‌شود

طرح کاهش آلودگی هوا در هفته جاری اجرا نمی‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد رضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، با بیان اینکه از شانزدهم فروردین ماه تعطیلات نوروزی پایان یافته است و شرایط و بحث بیماری کرونا بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با این ویروس تا بیستم فروردین ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در خصوص طرح کاهش آلودگی هوا تصمیماتی در شورای ترافیک شهر تهران با حضور شهردار تهران گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این شرایط خاص و شیوع بیماری کرونا، باید به مردم کمک کنیم تا اگر احیانا تردد ضروری در سطح شهر تهران دارند بتوانند از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند، عنوان کرد: انتقال ویروس و بیماری با وسیله نقلیه شخصی طبیعتا نسبت به وسایل حمل و نقل عمومی کمتر است در این هفته که در آن قرار داریم طرح کاهش آلودگی هوا در سطح شهر تهران یا همان طرح ترافیک زوج و فرد اجراء نخواهد شد.


بیشتر بخوانید: علت نیمه کاره ماندن پل باقرشهر مشخص شد


سردار مهماندار به شهروندان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خودداری کرده و در خانه بمانیم را رعایت کنند.

وی در خصوص تصمیم گیری درباره ساعت طرح ترافیک، گفت: در جلسه بعدی شورای ترافیک شهر تهران در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان