به منظور شرکت در جشنواره مستند «اینترداک»؛

عابدان کهنز به روسیه می‌رود

مستند سینمایی «عابدان کهنز» به کارگردانی مجید رستگار در جشنواره مستند «اینترداک» روسیه حضور پیدا می کند.

عابدان کهنز به روسیه می‌رود

به گزارش سینماپرس، مستند سینمایی «عابدان کهنز» به کارگردانی مجید رستگار قرار است در نیمه اردیبهشت با حضور در جشنواره مستند «اینترداک» در 50 شهر روسیه و جهان اکران شود.

این جشنواره از 30 آوریل تا 2 می برابر با 11 تا 13 اردیبهشن در مسکو برگزار می‌شود و به گفته مسئولان آن، فیلم‌های منتخب این جشنواره علاوه بر مسکو در 50 شهر در روسیه و جهان اکران خواهد شد.

مستند «عابدان کهنز» به تهیه کنندگی امیر مهریزدان و کارگردانی مجید رستگار پیش از این در نهمین دوره جشنواره مردمی فیلم «عمار» در بخش مدافعان حرم برگزیده شده بود.

مستند سینمایی «عابدان کُهَنز» روایت تربیت، شکوفایی و بالندگی نوجوانان مسجد امیر المومنین (ع) کُهَنز شهریار است که در وقایع مهم انقلاب اسلامی از جمله فتنه 88 و فتنه تروریست‌های تکفیری در سوریه حضوری فعال داشته‌اند.

شهدای مدافع حرم مصطفی صدرزاده، محمد آژند، سجاد عفتی و جانبازان مدافع حرم امیر حسین حاجی نصیری و رضا سلمانی از تربیت یافتگان مسجد امیر المومنین (ع) کُهَنز هستند.

در تولید مستند «عابدان کُهَنز» از تکنیک دیجیتال پینت برای روایت وقایع استفاده شده و طراحی و ترکیب صدای مستند را مهدی جمشیدیان انجام داده همچنین ساخت موسیقی آن را علی نصیرنژاد بر عهده داشته‌است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان