دستگیری زوج سارق موتورسیکلت در هفت چنار

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: زوج سارق پس از دستگیری به ۳۵ فقره سرقت موتورسیکلت در پایتخت اعتراف کردند.

دستگیری زوج سارق موتورسیکلت در هفت چنار

سرهنگ هادی زمانیان رئیس کلانتری 111 هفت چنار گفت: ماموران گشت کلانتری هفت چنار هنگام گشت زنی به یک زوج سوار بر موتورسیکلت آپاچی مظنون شده و مدتی موتورسواران را تحت مراقبت قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع پلاک انتظامی موتورسیکلت را از مرکز سامانه پلیس استعلام کردند، بیان داشت: پس از استعلام شماره پلاک موتورسیکلت مشخص شد موتورسیکلت سرقتی است که بلافاصله دستور ایست صادر کردند.

سرهنگ زمانیان تصریح کرد: راکب موتور سیکلت بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل گریخت و ماموران موفق شدند در تعقیب و گریزی هر دو موتور سوار فراری را دستگیر کنند که پس از انتقال به کلانتری مشخص شد راکب موتورسیکلت 45 روز پیش از زندان آزاد شده و دارای سابقه سرقت خودرو و موتورسیکلت است.

به گفته رئیس کلانتری 111 هفت چنار، ترک نشین موتورسیکلت نیز 3 ماه پیش از زندان آزاد شده و دارای سابقه سرقت بوده و همچنین به مصرف موادمخدر اعتیاد دارد.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیسی به 35 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، تصریح کرد: هر دو موتورسوار معترف شدند پس از سرقت، موتورسیکلت‌ها را در اطراف شهر تهران می‌فروختند.

سرهنگ زمانیان با اشاره به اخذ دستور قضائی مبنی بر بازرسی از مخفیگاه متهمان، گفت: از مخفیگاه آن‌ها 4 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد که پس از شناسایی مال باختگان هر دو متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

47232

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان