نقش آفرینی دانشجویان بسیجی بر اساس مسئله محوری است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقش آفرینی دانشجویان بسیجی بر اساس مسئله محوری است.

نقش آفرینی دانشجویان بسیجی بر اساس مسئله محوری است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه سازمان بسیج دانشجویی، سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در جمع هیئت رئیسه و معاونت‌های ماموریتی سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج یعنی به کارگیری نیروهای مردمی لذا ساختارها و امکانات شما باید به گونه‌ای باشد که این امر محقق شود.

وی با اشاره به طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی گفت: رویکردهای جدید شما مورد پذیرش است و کاملاً صحیح بیان شده است. این نوع سازماندهی‌ها باید مطابق با دو هدف اصلی شما یعنی کادر سازی و نقش آفرینی انجام شود و فراگیری آن در سطح استان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیانات رهبری گفت: نقش آفرینی دانشجویان بسیجی بر اساس مسئله محوری است و استقبال و تایید رهبری در این اواخر یک تاکید هم داشت آن استمرار این حرکت است.

وی با توجه به فعالیت‌های جدید سازمان بسیج دانشجویی در حوزه‌های حکمرانی جدید و رشد فناوری و سرعت گسترش و عمق نفوذ آن تاکید کرد: باید از این ظرفیت‌ها در برنامه ریزی‌ها بهره برد، دوره دیوان سالاری دیجیتال شروع شده است لذا حکومت‌ها باید از این فضاها استفاده کنند و گرنه عقب می‌مانند و غیر از اینها بهره می‌برند.

وی در خصوص استقلال نسبی سازمان بسیج دانشجویی نیز گفت: اولین شرط استقلال نسبی، استقلال در برنامه ریزی می‌باشد و سازمان بسیج دانشجویی زیر ساخت این شرایط را دارد و این قضیه دور از دسترس نیست و ضروری است اجرا شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان