کمک مالی وزارت خارجه روسیه به روس‌های گرفتار در کشورهای خارجی

بنا به اعلام وزارت خارجه روسیه، کمک‌های اختصاص داده شده توسط دولت به روس‌های گرفتار در کشورهای خارجی، به حساب این وزارتخانه واریز شده است.

کمک مالی وزارت خارجه روسیه به روس‌های گرفتار در کشورهای خارجی

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: پولی که دولت برای کمک به روس‌هایی که در خارج از این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا قادر به بازگشت به فدراسیون روسیه نیستند، اختصاص داده، به حساب وزارت خارجه این کشور واریز شده است.

زاخارووا تصریح کرد: پولی که دولت برای تأمین پشتیبانی اجتماعی (کمک) به شهروندان روسی که در کشورهای خارجی هستند و به دلیل شیوع یک عفونت جدید ویروس کرونا قادر به بازگشت به فدراسیون روسیه نیستند، به وزارت امور خارجه منتقل شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه افزود: کمیسیونی در وزارت امور خارجه شروع به کار می‌کند و در وهله اول درخواست‌های ارسال شده به پورتال خدمات عمومی مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت و پرداخت‌ها به افراد نیازمند در آینده نزدیک انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در روز دوشنبه همانگونه که امروز تاتیانا گلیکووا، معاون نخست وزیر روسیه اعلام داشت، کار بر روی تشکیل برنامه‌ای برای ورود روس‌ها (به داخل کشور) از سر گرفته خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان