فردا؛ جلسه مشترک رؤسای کمیسیون های تخصصی با هیئت رئیسه مجلس

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از نشست مشترک رؤسای کمیسیون های پارلمان با این هیئت درباره نحوه برگزاری جلسات کمیسیون ها در شرایط بحران کرونا خبر داد.

فردا؛ جلسه مشترک رؤسای کمیسیون های تخصصی با هیئت رئیسه مجلس

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اسدالله عباسی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران دستور کار صحن علنی و کمیسیونهای مجلس در هفته جاری را تشریح کرد و از احتمال حضور وزرای بهداشت و کشور در جلسه علنی روز سه شنبه خبر داد. 

وی، درباره دستور کار مجلس در هفته جاری از برگزاری جلسه فردا صبح هیئت رئیسه خبر داد وگفت: هیئت  رئیسه مجلس،  فردا ساعت 10 صبح در جلسه ای با روسای کمیسیون های تخصصی دستور کار صحن و کمیسیون‌های مجلس را بررسی خواهد کرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: با توجه به برگزاری جلسه علنی روز سه شنبه، در جلسه هیئت  رئیسه که فردا برگزار خواهد شد درباره حضور وزرای بهداشت و کشور در جلسه علنی روز سه شنبه تصمیم گیری خواهد شد. 

عباسی، بررسی مسائل مرتبط با کرونا را مهم ترین دستور کار روز سه شنبه صحن علنی مجلس دانست و گفت: در این جلسه درباره آسیب های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا و همچنین درنظر گرفتن بسته های حمایتی برای افراد و اقشار آسیب پذیر و همچنین کارگاه ها و شرکت های آسیب دیده از ویروس کرونا بحث و تصمیم گیری خواهد شد، علاوه بر این طرح ها و لوایحی همچون مدیریت پسماند و مالیات بر اززش افزوده و گزارش برخی کمیسیون ها درباره موضوعات مختلف نیز مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در جلسه علنی روز سه شنبه درباره برگزاری جلسه در روز چهارشنبه تصمیم گیری خواهد شد، افزود: در صورت برگزاری جلسه در روز چهارشنبه،  ما در این روز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی  را در دستور خواهیم داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره نحوه فعالیت کمیسیون های تخصصی گفت: در جلسه فردا راجع به زمان برگزاری کمیسیون ها و موضوعات مورد بررسی با حضور روسای کمیسیون تصمیم گیری خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان