فرمانده سپاه اصفهان: نظام از امتحان کرونا موفق بیرون آمده است

کاشان- ایرنا- فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، اقدام‌های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با بیماری کووید ۱۹ را خوب توصیف کرد و گفت: نظام از این امتحان موفق و سربلند بیرون آمد اما در متمدن‌ترین کشورها از جمله اقلام بهداشتی نایاب و این موضوع به یک معضل تبدیل شده است.

فرمانده سپاه اصفهان: نظام از امتحان کرونا موفق بیرون آمده است

سردار مجتبی فدا عصر شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج کاشان بیان کرد: شیوع این بیماری شرایطی را در کشور ایجاد کرده است که باید بیشتر شکرگزار نعمت‌های خداوند سبحان باشیم؛ ویروس کرونا موجب شد تا وحدت و انسجام مردم و مسوولان نیز بیشتر شود.

وی با بیان اینکه منطقه کاشان نیز مدتی است با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و تمام مسوولان برای شکست این ویروس عزم خود را جزم کردند، افزود: ویروس کرونا خوشبختانه با همکاری خوب مردم این امید را ایجاد کرد که سلامتی دوباره به جامعه برمی‌گردد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان همچنین با تاکید بر لروزم مشارکت بیشتر مردم برای شکست ویروس کرونا اضافه کرد: مرگ هر شخصی به علت مبتلا شدن به این بیماری برای همه سخت است و بر همین اساس تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این ویروس را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه همه باید برای شکست این ویروس دست به دعا برداریم، یادآور شد: تمام برنامه‌های بسیج خدمت محور است و در این شرایط مردم و بسیجیان به نقاطی ورود پیدا کردند که ماموریت نداشتند و سربلند بیرون آمدند.

فرماندار ویژه کاشان نیز در این آیین اظهارداشت: با توجه به 11 منطقه‌ای که در شهرستان ترسیم کردیم، ایست و بازرسی هایی هم در شهر کاشان و هم در ورودی‌های بخش‌های چهارگانه ایجاد شد و از ورود خودروها و افراد غیربومی به منطقه جلوگیری شد.

علی‌اکبر مرتضایی افزود: همچنین با توجه به اینکه آسیب‌پذیرترین اقشار ما روستاییان هستند، به دلیل پراکندگی که 57 روستای ما دارد، افراد کهنسالی که در آنها ساکن هستند و نیاز آنها تلاش کردیم در مرحله دوم بر آنجا تمرکز کنیم.

وی با اشاره به پیشینه خدمات فرمانده جدید ناحیه مقاومت کاشان بیان کرد: با لطف خدا و پشتکار سرهنگ عمومهدی، ناحیه مقاومت بسیج بدنه محکم، مقاوم، آگاه و دلسوز را به خود دیده و حضور فرمانده جدید را نیز به فال نیک می‌گیریم.

سیدجواد ساداتی‌نژاد،منتخب حوزه کاشان و آران‌وبیدگل در مجلس یازدهم نیز با قدردانی از مسوولان و عواملی که در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و شکستن زنجیره انتقال آن تلاش کردند، موفقیت این منطقه در مبارزه با بیماری کرونا را مدیون حضور و همکاری مردم  از جمله  پایگاه‌های بسیج و هیات‌های مذهبی دانست و تاکید کرد: این همکاری به گونه‌ای بود که هر هیات و پایگاه بسیج مانند یک پایگاه پدافند غیرعامل عمل کردند.

سرهنگ کریم اکبری در پایان این آیین به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان معرفی و از خدمات فرمانده پیشین آن قدردانی شد.

کاشان دارای 400 رده مقاومت است که 140 رده آن شامل پایگاه‌های بسیج محله‌ها و سایرین پایگاه‌های مدرسه‌ها، اداره‌ها و کارخانه‌ها هستند.

این شهرستان با جمعیت بیش از 368 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان