پخش سریال نقطه کور به تعویق افتاد

پخش فصل پنجم سریال پرمخاطب «نقطه کور» Blindspot به تعویق افتاد.

پخش سریال نقطه کور به تعویق افتاد

پخش فصل پنجم سریال پرمخاطب «نقطه کور» Blindspot به تعویق افتاد.

به گزارش بانی فیلم به نقل از منابع خارجی، مدیران شبکه NBC زمان پخش فصل پنجم سریال «نقطه کور» که آخرین سری از این مجموعه درام اکشن و جنایی است را از 30 آوریل(11 اردیبهشت امسال) به هفتم ماه مه(18 اردیبهشت امسال) موکول کرد. گفته شده دلیل این تغییر، شیوع ویروس کرونا بوده است.

پخش این سریال از سال 2015 آغاز شده و تاکنون 87 اپیزود از آن ساخته شده است. فصل چهارم این سریال بهار پارسال پخش شد.

بازیگران اصلی این مجموعه جایمی الکساندر، سالیوان استیپلتون، راب براون، ادری اسپارزا، اشلی جانسون، کلی پی ویلیامز و …. هستند.

داستان سریال درباره زنی ناشناس به نام جین دو است که حافظه‌اش را به طور کل از دست داده و روزی به صورت اسرارآمیز در میدان تایمز بدون پوشش با صدها تتو روی بدنش توسط پلیس پیدا می‌شود. طولی نمی کشد که گروهی چند نفره از اف‌بی‌آی درمی‌یابد هر یک از این تتوها به حوادثی در آینده در شهر نیویورک اشاره دارند و باید رمزگشایی شوند.

یکی از ویژگی های این مجموعه، ریتم تند و حوادث پر پیچ و خم آن محسوب می شود.این سریال نامزد دو جایزه امی شده است.«نقطه کور» 7٫5 از 10 ستاره کاربران سابت IMDB  را به خود اختصاص داده است.

خالق این مجموعه مارتین گرو نویسندگی سریالهایی چون «L.A. Complex»، خسته از مرگ (Bored to Death) و … را به عهده داشته است.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان