HBO برخی از بهترین‌های خود را رایگان کرد/ آزمون مجدد برای VODها و وزیر ارتباطات

شبکه نمایش خانگی فقط کارتون‌های خود را برای مخاطبین رایگان کرده بود که این بار می‌تواند با کمک دوباره وزارت ارتباطات و برای کمک به ماندن مردم در خانه‌ها برای شکست کامل کرونا برخی از سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی و خارجی خود را نیز رایگان کند.

HBO برخی از بهترین‌های خود را رایگان کرد/ آزمون مجدد برای VODها و وزیر ارتباطات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، باتوجه به استمرار روزهای کرونایی و ضرورت خانه‌نشینی مردم در سراسر جهان برخی از VODهای خارجی مانند HBO اقدام به تماشای رایگان برخی از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های خود کردند تا مخاطبان بیشتری بتوانند در منزل بمانند و محتوا تماشا کنند.

به‌نقل از ورایتی این شبکه بزرگ سریال‌سازی که آثار پرمخاطبی را ساخته تماشای سریال‌ها و فیلم‌های زیر را برای مخاطبان رایگان کرده است:

1. Ballers (5 Seasons)
2. Barry (2 Seasons)
3. Silicon Valley (6 Seasons)
4. Six Feet Under (5 Seasons)
5. The Sopranos (7 Seasons)
6. Succession (2 Seasons)
7. (True Blood (7 Seasons
8. Veep (7 Seasons)
9. The Wire (5 Seasons)

میان سریال‌های بالا سریال‌های سوپرانوها که تا مدت‌ها جزو برترین سریال تمام تاریخ بود، سریال سیاسی درام ویپ، سریال جنایی سیم و سریال جدید بَری و بالرز مشاهده می‌شوند.

سینما , سینمای ایران , شبکه نمایش خانگی , وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران , ویروس کرونا ,

پوستر سریال مافیایی سوپرانوها

این اقدام جالب این شبکه در حالی است که برخی از فیلم‌های سهامدار و صاحب امتیاز اصلی این شرکت یعنی برادران وارنر نیز به‌طور رایگان پخش می‌شود.

در روزهای کرونایی در شب عید اقدام قابل تحسینی که شبکه نمایش خانگی نیز انجام داد نمایش آن‌لاین و رایگان کارتون‌ها بود. به‌نظر می‌رسد که شبکه نمایش خانگی و پلت‌فرم‌های ما نیز می‌توانند مانند HBO برخی از سریال‌های ایرانی و خارجی مهم‌تر و جذاب‌تر و همین‌طور فیلم‌های پرفروش سینمای ایران و جهان را برای مخاطبین خود به‌صورت رایگان پخش کنند.

کارتون‌های VODهای ایرانی را رایگان تماشا کنید

نکته مهم دیگر این است که برخی از این VODها مانند فیلیمو تنها برای برخی از ارائه‌دهندگان اینترنت مانند ایرانسل و رایتل نیم‌بها و یا رایگانند و دیگر شرکت‌های اینترنتی از این امتیاز بی‌بهره‌اند که می‌توان با همکاری وزارت «ارتباطات و فناوری اطلاعات» همکاری بیشتری در این بخش نیز صورت بگیرد تا بیشتر مخاطبین و مردم در منازل از محتواهای مذکور لذت ببرند.

+

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان