کتابی با عنوان منشور امت اسلامی

اراک - ایرنا - «منشور امت اسلامی» عنوان کتابی است به کوشش «محمد امیری» گردآوری و به چاپ رسیده است.

کتابی با عنوان منشور امت اسلامی

این کتاب 105 صفحه‌ای با شمارگان یک‌هزار نسخه از سوی انتشارات اندیشه مطهر منتشر شده و در کتاب‌فروشی‌ها موجود است.

قیمت هر جلد از این کتاب که در قطع رقعی به چاپ رسیده برای علاقه‌مندان به مطالعه 20 هزار تومان است.

این کتاب گزیده‌ای از پیام‌های رهبر فرزانه انقلب اسلامی را در کنگره ملی حج منتشر کرده مطالب آن حاوی نکات ارزنده متعددی پیرامون موضوعات نظام اسلامی است و در قالب پنج فصل مجزا ارایه شده است.

اهداف امت اسلامی، ارکان جامعه اسلامی، ویژگی‌های نظام جمهوری اسلامی و آینده ایران محوریت و موضوعات پیام‌هایی است که در فصل نخست این کتاب از قول رهبر انقلاب به چاپ رسیده است.

در فصل دوم این کتاب مجموعه‌ای از پیام‌ها و سخنان رهبر انقلاب با موضوعات نشانه‌های بیداری اسلامی، حقایق بیداری اسلامی و نقش جمهوری اسلامی در آگاهی و بیداری امت جهانی اسلام ارایه شده است.

فصل سوم کتاب به پیام‌هایی پرداخته که رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اهمیت حج، خطوط کلی حج ابراهیمی، کارکردهای حج در راستای تشکیل امت اسلامی و آنچه باید در حج انجام داد عنوان کرده‌اند.

وضعیت جبهه اسلام و جبهه استکبار و راهبردهای گهربار در هوشیاری مقابل استکبار محتوای پیام‌های رهبر انقلاب اسلامی است که در قالب فصل چهارم این کتاب در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

در فصل پنجم کتاب نیز سخنان رهبر انقلاب اسلامی در خصوص دردها و درمان‌ها برای جهان اسلام به‌صورت مبسوط ارایه شده است.

در پیشگفتار این کتاب آمده است: تشکیل حکومت اسلامی و در نهایت نیل به تمدن بزرگ اسلامی هدفی جدی است و انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان نقطه عطف در تاریخ اسلام و به تبع آن بیداری اسلامی در جای جای جهان در راستای ایجاد چنین تمدنی است.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره در خصوص مباحث مهم بیداری اسلامی و لزوم مسایل نظری تمدن نوین اسلامی ، فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جهان و لزوم مراقبت‌های خاص سخن گفته‌اند که آگاهی از آن‌ها ضروری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان