جشنواره‌های مجازی سهم هنرمندان خمین از مبارزه با کرونا

خمین - ایرنا - مسوول بسیج هنرمندان خمین گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری در فضای مجازی سهم هنرمندان بسیجی از مبارزه با کرونا است.

جشنواره‌های مجازی سهم هنرمندان خمین از مبارزه با کرونا

« محمد جعفری » روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شیوع ویروس کرونا در کشور سبب تعطیلی برنامه های فرهنگی و هنری شده است و بسیج هنرمندان خمین با هدف ایجاد فضای شاد و استعدادیابی اقدام به برگزاری جشنواره در شبکه‌های اجتماعی شهرستان کرده است.
وی بیان کرد: جشنواره «سهم هنرمندان در مبارزه با کرونا» در تمام رشته های هنری و با موضوعات توکل و امید به خدا در بحران ها، مدافعان سلامت و در خانه بمانیم در فضای مجازی خمین در حال برگزاری است.
مسوول بسیج هنرمندان خمین ادامه داد: جشنواره « بخند و کرونا را شکست بده» نیز همزمان با هدف تشویق خانواده ها به ماندن در خانه و ایجاد فضای نشاط در خانواده‌ها با موضوع تاثیر قرنطینه خانگی در استعدادهای نهفته افراد با زبان طنز در رشته های خوانندگی، شاعری و لب‌آهنگ در شبکه های اجتماعی این شهرستان برگزار می شود.    
جعفری گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره‌ها می توانند آثار خود را به شماره تماس 09919957600 ارسال کنند.
ویریال تقویت روحیه و ایجاد سرگرمی را مهمترین نیازهای خانواده‌ها در این روزها دانست و اظهار داشت: کودکان، نوجوانان و جوانان مجبور هستند برای حفظ سلامتی خود و خانواده تمام ساعات شبانه روز رادر خانه بمانند.
مسوول بسیج هنرمندان خمین آموزش، انگیزش، تولید آثار فاخر و تربیت از محورهای برنامه های این نهاد فرهنگی و هنری عنوان کرد و افزود: ماندن در خانه فرصت مناسبی برای یادگیری هنرهای مختلف وشناسایی استعدادها است.
خمین در جنوب استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد و بالغ بر 400 نفر عضو بسیج هنرمندان این شهرستان هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان