فرار طلبه‌ها با کامیون از قم تکذیب شد

ایرنا نوشت: برخی شبکه‌های معاند به صورت کاملاً برنامه‌ریزی شده و برای تخریب چهره روحانیت، فیلم کمک طلبه‌ها به سیل‌زدگان خوزستان را منتشر کردند و نوشتند که آنها با کامیون در حال فرار از قم هستند.

فرار طلبه‌ها با کامیون از قم تکذیب شد

در روزهایی که ویروس کرونا خواب را از چشم مردم گرفته بود و باعث تعطیلی ادارات، مدارس، دانشگاه ها، بازار و ... شد اما دشمنان این مرز و بوم در پی تخریب چهره اسلام بودند به این صورت که شبکه های معاند دست به انتشار شایعات می زدند.

شایعه

شبکه های معاند در سایت ها و فضای مجازی فیلم کمک رسانی طلبه ها به سیل‌زدگان خوزستان را منتشر کردند و نوشتند با شیوع کرونا آخوندها در حال فرار از قم هستند آن هم با کامیون!

پاسخ به شایعه

با بررسی رسانه ها مشخص شد این شایعه کذب بوده و زیرا بنابه گفته ابراهیمی یکی از طلبه های مدرسه فقهی علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) ماجرا اینگونه بوده که این موضوع مربوط اواخر فروردین 1398خورشیدی بود که در جریان سیل سوسنگرد تصمیم گرفته شد که دوستان همراه کامیون‌ها راهی سیل‌بندها شوند،  ما هم سوار آن کامیون شدیم و راهی منطقه شدیم که عده‌ای از این موضوع فیلمبرداری کردند و یا محمدرضا تیموری یکی دیگر از طلبه های مدرسه فقهی علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) نقل می کند که منطقه‌ای که در آن کلیپ مشاهده می‌شود روستایی نزدیک شهر سوسنگرد است، اینکه شبکه‌های معاند زمینه شوخی و خنده مردم را فراهم کنند برای ما مشکلی ندارد و خوشحال می‌شویم. من محمدرضا تیموری هستم فردی که در آن کلیپ صدایم می‌کنند و می‌گویند: آقای تیموری بیا پایین!

47231
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان