بیش از ۶۷۰ هزار نفر در جنوب کرمان غربالگری کرونا شدند

جیرفت - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از اجرای موفقیت‌آمیز طرح غربالگری در مرحله نخست مقابله با کرونا در جنوب کرمان خبر داد و گفت: ۶۷۳ هزار و ۲۹۸ نفر از مردم این منطقه غربالگری شدند.

بیش از 670 هزار نفر در جنوب کرمان غربالگری کرونا شدند

دکتر اصغر مکارم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند غربالگری ویروس کرونا در هفت شهرستان جنوب کرمان و تمامی مراکز غربالگری با حضور کارشناسان حوزه بهداشت ادامه دارد.

 وی ادامه‌ داد: شهروندان از طریق سامانه تلفنی 4030 و سامانه اینترنتی salamat.gov.ir در این غربالگری مشارکت کرده‌اند.

مکارم به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اشاره کرد و گفت: مردم با رعایت فاصله‌گذاری می‌توانند ضمن کمک به همکاران ما در حوزه بهداشت، در مسیر غلبه بر ویروس کرونا نیز موثر باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ادامه داد: توصیه مجموعه بهداشت و درمان همچنان خودداری از سفر و در خانه ماندن مردم است چرا که رعایت این نکات، قطعا زنجیره انتقال این بیماری را در جنوب کرمان قطع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سامانه salamat.gov.ir برای رفاه حال همشهریان راندازی شده است، اظهار داشت: مردم حتما با مراجعه به این سایت وضعیت سلامتی خود را ثبت کنند تا همکاران ما پیگیری‌های لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

14 مورد مثبت کرونا در منطقه جنوب کرمان وجود دارد که از این تعداد، یک نفر به دلیل کهولت سن و داشتن بیماری زمینه‌ای فوت کرده است.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر را تحت پوشش دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان