گروه‌های جهادی دشتی روزانه پنج هزار ماسک تولید می‌کنند

بوشهر- ایرنا- فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی استان بوشهر گفت: روزانه بیش از پنج هزار ماسک توسط گروه های جهادی این شهرستان تولید می‌شود.

گروه‌های جهادی دشتی روزانه پنج هزار ماسک تولید می‌کنند

سرهنگ پاسدار علی غضنفری روزیکشنبه افزود: گروه‌های جهادی شهرستان دشتی در کنار سایر نهادها و مسئولان و تشکل‌های مردمی نقشی مهم در تامین و توزیع نیازهای بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا دارند.

وی افزود: تاکنون 14 کارگاه توسط گروه‌های جهادی برای تولید ماسک و دستکش در شهرستان دشتی راه‌اندازی شدهاست .

غضنفری اضافه کرد: روزانه تعدادی از  ماسک‌های تولیدی میان بیمارخاص، دیالیزی و افراد نیازمند و گروه‌های در خطر به صورت رایگان توزیع می‌شود.

وی از تلاش های بسیجیان شهرستان برای پیشگیری از بیماری گرونا در دشتی قدرانی کرد و افزود: با مشارکت و آموزش شبکه بهداشت درمان دشتی 50 تیم غربالگری از بسیجیان این شهرستان آموزش دیده و هم اکنون در این طرح مشارکت دارند.

غضنفری ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های پایگاه‌های بسیج در دشتی مشارکت در ضد عفونی و آلودگی زدایی اماکن عمومی در سطح شهرها و روستاها است که در کنار سایر مسئولان و تشکل‌ها روزانه این اماکن را ضد عفونی می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی تاکید کرد: بهترین و مهمترین راه برای پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ماندن در خانه و  خودداری از تردد غیر ضرور در شهر  و روستا و رعایت نکات بهداشتی توسط همه شهروندان است.

شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان