به دلیل عرضه دام غیر مجازصورت گرفت؛ پلمپ قصابی متخلف در تاکستان

متصدی این قصابی علیرغم اخطارهای قبلی، دامهایی را عرضه می کند که خارج از کشتارگاه و چرخه نظارتی بهداشتی دامپزشکی ذبح می شوند به تخلف خود ادامه می دهد.

به دلیل عرضه دام غیر مجازصورت گرفت؛ پلمپ  قصابی متخلف در تاکستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر محمد رضا آذربایجانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان گفت: کشیک های بازرسی دامپزشکی در ایام تعطیلات فعال بود و در  بازرسی های صورت گرفته از واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی از جمله قصابی ها ، مرغ فروشی ها و رستورانها ، بازرسان این اداره در یک باب قصابی مشاهده کردند که متصدی این واحد علیرغم اخطارهای قبلی مبنی بر ممنوعیت عرضه دامهایی که خارج از کشتارگاه و چرخه نظارتی بهداشتی دامپزشکی ذبح می شوند به تخلف خود ادامه می دهد.
دکتر محمد رضا آذربایجانی تصریح کرد: با عنایت به اقدام غیر بهداشتی متصدی متخلف این واحد قصابی که تهدیدی علیه بهداشت عمومی بود،  پس از تنظیم صورتجلسه، در تاریخ 14/1/99 با همکاری دستگاه قضایی و همراهی نیروی انتظامی ،واحد مذکور تا اطلاع ثانوی پلمپ شد.
دکتر آذربایجانی در پایان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده موارد تخلف بهداشتی مرتبط با دامپزشکی مراتب را از طریق شماره تلفن 4 رقمی 1512 و یا سامانه پیامکی  به دامپزشکی50001512 اطلاع رسانی نمایند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان