ترمیم افزون بر ۵۶۴ مترمربع از علائم ایمنی راه‌های سیستان و بلوچستان در نوروز

زاهدان- ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۵۶۴ مترمربع از علائم عمودی، افقی و تجهیزات ایمنی راه‌های ارتباطی این استان از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی توسط راهداران ترمیم شد.

ترمیم افزون بر 564 مترمربع از علائم ایمنی راه‌های سیستان و بلوچستان در نوروز

 ایوب کرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا راه های ارتباطی را سرمایه ملی دانست و اظهار داشت: این اداره کل به منظور اطلاع رسانی لازم به رانندگان و همچنین افزایش ضریب ایمنی تردد در راههای ارتباطی، نصب، جانمایی و نگهداری علائم ایمنی را همه ساله در اولویت کاری خود دارد.

وی افزود: در این راستا گشت های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با انجام بازدید ها و نظارت های مستمر در راه های ارتباطی استان به ویژه جاده های اصلی اقدام به نصب و ترمیم علائم ایمنی می کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان لکه و درزگیری سه هزار و 916 مترمربع از راهها، بازگشایی و پاکسازی 46 محور از بقایای سوانح رانندگی جاده‌ ای و ترمیم 595 متر گاردریل را از دیگر اقدامات راهداران در این مدت برشمرد.

وی افزود: همچنین نیروهای راهداری در ایام نوروز اقدام به شستشو و پاکسازی چهار هزار و 886 مورد از علائم و حفاظ های جاده ای، جمع آوری و پاکسازی 397 لاشه حیوانات از سطح محورها و 81 مورد آبرسانی به نمازخانه های بین راهی کرده اند.

کرد 819 مورد بازدید از راه های حوزه استحفاظی و 146 مورد بازدید راهدارخانه ها، انجام سه مرحله بازدید از تمامی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و همچنین 122 مورد امدادرسانی به کاربران جاده را از دیگر اقدامات راهداران سیستان و بلوچستان در نوروز امسال عنوان کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان