راهکارهای تحقق جهش تولید از زبان منتخب مردم قروه در مجلس یازدهم

منتخب مردم قروه در مجلس یازدهم راهکارها و عوامل موثر برای تحقق شعار سال یعنی «جهش تولید» را تشریح کرد.

راهکارهای تحقق جهش تولید از زبان منتخب مردم قروه در مجلس یازدهم

پرویز اوسطی منتخب مردم قروه و دهگلان در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نام‌گذاری سال 99 با عنوان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: انتخاب شعار سال به نام «جهش تولید» یک نگاه راهبردی محسوب می‌شود و  لازم است تمام ظرفیت‌های کشور برای تحقق حداکثری شعار سال صرف شود؛ چراکه تحقق آن راه‌گشای بسیاری از مشکلات کشور است.

وی خاطرنشان کرد: نام‌گذاری شعار سال 99 در تداوم شعارهای سال‌های گذشته است و در سال‌های اخیر نامگذاری شعارهای سال نقطه کلیدی بوده و بیانگر این است که اگر به اقتصاد توجه نکنیم دچار مشکل خواهیم شد. 

منتخب مردم قروه در مجلس یازدهم یادآور شد: دشمنان کشور پس از انقلاب با اعمال تحریم‌های مختلف به دنبال فشار اقتصادی و کند کردن روند پیشرفت و توسعه کشور بودند، حال که شاهد تداوم دشمنی و سلطه‌گری جهان استکبار هستیم، ارائه الگوهایی مبتنی بر الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برای رفع مسائل و معضلات مختلف از ضروریات است؛ چنین الگوهایی مسیر رشد و توسعه آتی کشور را هموارتر کرده و با شتاب بیشتری مراحل رشد کشور پیموده خواهد شد.

اوسطی تاکید کرد: در  چند سال گذشته ساختار اقتصادی کشور با محوریت اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی با کمترین وابستگی به خارج کشور در حال شکل‌گیری است، البته لازم است تا با استفاده از تمامی امکانات به آن سرعت بخشید چرا که معتقدم جهش و رونق تولید یکی از ضروریات امروز کشور است.

وی اظهار داشت: جهش تولید یعنی اینکه به تولیدات داخلی توجه شود و تولیدات داخلی از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند تا بتوانیم هم در داخل و هم در بازارهای جهانی این محصولات را عرضه کنیم.

منتخب مردم قروه در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه جهش در تولید باعث جهش در بخش‌های دیگر و به عبارتی جهش همه‌جانبه کشور خواهد شد، گفت:به اعتقاد بنده تحقق شعار سال مستلزم اتحاد، انسجام و همبستگی هر چه بیشتر ملی و رسیدن به رویکرد مشترک بین مسئولان و مردم و همچنین تبدیل شدن آن به یک خواسته و مطالبه عمومی و پس از آن در بعد عملی و اجرایی با مدیریت جهادی و میدانی امکان‌پذیر است.

اوسطی اضافه کرد: توجه به ثروت‌های فراوان کشور، نیروی انسانی توانمند، ظرفیت‌های بالقوه در بخش‌های مختلف کشور و سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی صحیح با اولویت‌بندی مناسب و تعیین استراتژی تولیدی هر منطقه و در ادامه ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز و صدور مجوزهای تولیدی در کمترین زمان و اولویت به بنگاه‌های کوچک و متوسط و اصلاح رویکرد و ساختار سیستم بانکی در کنار مقابله با قاچاق کالا، کاهش واردات غیر ضروری، قطعا تحقق شعار سال امکان پذیر خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان