۲۱ واحد صنفی در جیرفت پلمب شد

جیرفت - ایرنا - فرمانده انتظامی جیرفت از پلمب ۲۱ واحد صنفی این شهرستان در طرح نظارت بر اصناف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.

21 واحد صنفی در جیرفت پلمب شد

سرهنگ رضا محمدرضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای صنفی به علت نقض اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا، توسط متصدیان و نادیده گرفتن ابلاغیه‌های صنفی پلمب شدند. 

وی تصریح کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از خطر ابتلای شهروندان به این ویروس ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت با هماهنگی مقام قضائی و همراهی نمایندگان شبکه بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت از 176 واحد صنفی بازدید کردند.

فرمانده انتظامی جیرفت بر اجرای طرح افزایش کنترل و نظارت بر صنوف با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

14 مورد مثبت کرونا در منطقه جنوب کرمان وجود دارد که از این تعداد، یک نفر به دلیل کهولت سن و داشتن بیماری زمینه‌ای فوت کرده است.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر را تحت پوشش دارد.

شهرستان جیرفت با 316 هزار نفر جمعیت از پنج بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه، جبالبارز و اسفندقه تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان