یک عضو شورای شهر تهران خواستار شد

درخواست از سازمان‌های بین‌المللی برای فشار بر ترامپ جهت شکسته شدن تحریم‌ها علیه ایران

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران از سازمان‌های بین‌المللی درخواست کرد که با اعمال فشار بر ترامپ رئیس جمهوری آمریکا زمینه شکسته شدن تحریم‌های ناعادلانه علیه ایران را فراهم کند.

درخواست از سازمان‌های بین‌المللی برای فشار بر ترامپ جهت شکسته شدن تحریم‌ها علیه ایران

به گزارش ایسنا، محمد میرلوحی امروز در جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک سال نو با اشاره به اخبار شیوع کرونا در نوروز امسال و اتفاقاتی که در آمریکا، فرانسه، کانادا، ایتالیا و ... رخ داده است، گفت: شیوع این بیماری در این کشورها نشان داد ملت ایران چه کار بزرگی را پشت سر گذاشت. مردم به پیام نوروز که پیام عاطفه، پیام نو شدن و پیام وحدت و صفا و صمیمیت است توجه کردند و با نشستن در منازل و بیرون نرفتن در روز طبیعت وظیفه خود را انجام داده‌اند و ما نیز باید از این اقدام ارزشمند تجلیل کنیم.

وی با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها مردم در خرید کردن وسایل ضروری مراعات کردند و به این ترتیب شاهد کمبود کالاها در کشور نبودیم، افزود: باید قدردان مردم ایران باشیم که با فداکاری این شرایط را تحمل می‌کنند.

میرلوحی با بیان اینکه امروز کرونا مشکلی جهانی است تاکید کرد: واکنش به کرونا نیز باید مسئله ملی و جهانی باشد و همه باید اهمیت سلامت همسایگان را به رسمیت بشناسند و با هم در برابر این مشکل ایستادگی کنیم. لذا از همه سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهم که به ترامپ فشار بیاورند تا تحریم‌های ناعادلانه علیه ایران شکسته شود.

وی افزود: سلامت فراتر از یک مسئله شخصی و خصوصی است و ما نیاز به انسان‌های سالم و نهادهای دموکراتیک برای حفظ حیات انسان و طبیعت داریم.

وی ضمن قدردانی از فعالیت مدیریت شهری به مدیران شهری که در ایام شیوع کرونا دوشادوش عرصه بهداشت و درمان کشور برای حفظ سلامت جامعه مبارزه کرده‌اند، گفت: امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند. این نگرانی دیروز با ترافیک ایجاد شده تشدید شد و پیام نگران کننده‌ای به جامعه داد. ما امیدواریم مادامی که این تهدید همچنان وجود دارد و کشورهای دنیا با آن درگیر هستند مردم ما در منازل بمانند تا افرادی که کار کردن آنها ضرورت دارد بتوانند به وظیفه خود عمل کنند.

وی ادامه داد: حدود یک میلیون نفر در تهران در بخش درمان، پسماند و ... باید فعالیت کنند تا بتوانند خدمات خود را به مردم ارائه کنند و حضور افرادی که خدمات‌شان در این ایام برای حفظ سلامت شهر اهمیت دارد مجوزی برای حضور سایر اقشار جامعه نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان