تکذیب شد: شروع موج دوم کرونا از پاییز

تهران- ایرنا- با توجه به شیوع ویروس کرونا در فضای حقیقی، شایعات مرتبط با این ویروس در فضای مجازی بیشتر از واقعیت آن در حال انتشار است؛ شایعاتی که توسط برخی کانال‌های تلگرامی در مورد شروع موج دوم این ویروس از پاییز، در فضای مجازی دست به دست می شود.

تکذیب شد: شروع موج دوم کرونا از پاییز

 متاسفانه در روزهای اخیر شاهد آن هستیم که شایعات در مورد کرونا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بیداد می‌کند و اخبار مستند و مطالب مفید درباره پیشگیری از ابتلا به این ویروس بین آنها گم شده است. به گونه ای که باعث سردرگمی شهروندان می شود که همین اتفاق هم منجر می شود که در مقابل این ویروس رفتاری چندگانه داشته باشند. در صورتی که کاربران فضای مجازی می بایست با خودداری از انتشار کورکورانه اخبار مربوط به ویروس کرونا در فضای مجازی، زنجیره گسترش شایعات مخرب در این باره را قطع کنند چرا که انتشار اخبار غیر مستند به جامعه استرس وارد می‌کند.

شایعه

برخی کانال های تلگرامی خبری داخل کشور، شایعه شروع موج دوم بیماری کرونا از پاییز را منتشر کردند.

پاسخ به شایعه

با بررسی رسانه ها مشخص شد این شایعه کذب بوده و صرفاً براساس احتمالات مطرح شده توسط یکی از پزشکان در کانادا و یکی از مقامات بهداشت و درمان آمریکا، مطرح شده که از احتمال شیوع مجدد این بیماری در این کشورها به خاطر عدم رعایت محدودیت ها توسط مردم سخن گفته اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان