مهلت ارسال اثر به مسابقه عکس کار ایران تمدید شد

دبیرخانه نخستین مسابقه بین‌المللی عکس کار ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ارسال آثار به این رقابت عکاسی خبر داد.

مهلت ارسال اثر به مسابقه عکس کار ایران تمدید شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، دبیرخانه اولین مسابقه بین‌المللی عکس کار ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا و با توجه به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص لغو رویدادهای همگانی، نسبت به تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه عکس کار و  تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد هنری اقدام کرده است.

براساس مصوبات و توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، لازم است برگزاری تمامی گردهمایی‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها، نمایشگاه‌ها و به عبارتی تمامی اجتماعات غیرضروری به منظور جلوگیری و کنترل روند شیوع ویروس کرونا لغو و به زمان دیگری مؤکول شوند.

در اطلاعیه دبیرخانه نخستین مسابقه بین‌المللی عکس کار ایران آمده: "امید است که در پرتو پذیرش مسئولیت‌های فردی و جمعی توسط تمامی شهروندان در قبال رعایت اصول بهداشتی، پذیرش محدودیت‌ها در تعاملات اجتماعی و پرهیز از حضور در اجتماعات غیرضروری، زنجیره انتقال این بیماری نوپدید شکسته شود. بر همین اساس مرکز کار ایران به عنوان نهاد برگزارکننده نخستین مسابقه بین‌المللی  عکس کار و سومین نمایشگاه بین‌المللی کار ایران، وظیفه مسئولانه خود می‌داند تا با تغییر تاریخ این رویداد گام کوچکی در راستای مبارزه با این اپیدمی ناگوار بردارد."

بر همین اساس، این رویداد هنری که پیش‌تر قرار بود در تاریخ یکم تا چهارم اردیبهشت ماه 1399 برگزار شود، با هدف حفظ سلامتی هم‌میهنان به مورخ بیست و هفتم لغایت سی‌ام خرداد ماه 1399 موکول شد.

پیش از این مهلت ارسال قانونی آثار در فراخوان این مسابقه، 15 فروردین ماه 1399 اعلام شده بود که برپایه این تصمیم، این مهلت تا اول خرداد ماه 1399 تمدید شد.

 نخستین مسابقه بین‌المللی عکس کار ایران به همت مرکز کار ایران برگزار می‌شود و سعید سمیعی و محمد حمزه‌ای به ترتیب سمت رئیس و دبیری این مسابقه و افشین شاهرودی، مسعود زنده‌روح کرمانی و حسن غفاری، تیم داوران این مسابقه را تشکیل می‌دهند.

این رویداد عکاسی در سه بخش تک‌عکس، مجموعه عکس و بخش جنبی با موضوع «نه به کار کودک» و با رویکرد تأکید بر ارج نهادن به کار و مشاغل مختلف برای رونق اقتصادی و زندگی بهتر برگزار می‌شود.

هنرمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از قوانین شرکت، ثبت‌نام و ارسال عکس به این رویداد عکاسی می‌توانند به پایگاه اینترنتی مسابقه به نشانی www.jobcenter.ir/festival مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان