مدیربرنامه‌های حکیمی: توافقی با رئال مادرید برای تمدید قرارداد نداشته‌ایم

مدیر برنامه‌های اشرف حکیمی خبر توافق این بازیکن با رئال مادرید برای تمدید قرارداد را تکذیب کرد.

مدیربرنامه‌های حکیمی: توافقی با رئال مادرید برای تمدید قرارداد نداشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه اسپانیایی «مارکا» چاپ اسپانیا روز گذشته (شنبه) با انتشار گزارشی مدعی شد؛ اشرف حکیمی که قرارداد قرضی دو ساله‌اش با بوروسیا دورتموند در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، برای تمدید قرارد با باشگاه رئال مادرید تا سال 2023 به توافق رسیده، اما مدیر برنامه‌های این مدافع 21 ساله این خبر را تکذیب کرد.

آلخاندرو کامانو، مدیر برنامه‌های مدافع مراکشی رئال مادرید به سایت آلمانی «اسپاکس» گفت: قرارداد حکیمی با رئال مادرید همان قراردادی است که درسال 2017 درباره آن مذاکره کرده بودیم و تا پایان ماه ژوئن 2022 اعتبار دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. پس از اینکه بحران ویروس کرونا به پایان رسید، ما با نمایندگان باشگاه رئال مادرید و بوروسیا دورتموند پای میز مذاکره خواهیم نشست تا درباره آینده اشرف صحبت کنیم.

باشگاه یوونتوس نسبت به خدمت گرفتن حکیمی از رئال مادرید علاقه‌مند است، این در حالی است که دو باشگاه چلسی و پاری‌سن‌ژرمن هم وضعیت این مدافع مراکشی را زیرنظر دارند. در سوی دیگر هنوز مشخص نیست که آیا زیدان برنامه‌ای برای بازگرداندن این دفاع راست به سانتیاگو برنابئو دارد یا خیر.

حکیمی اخیراً به برنامه «تله فوت» از شبکه تلویزیونی «TF1» فرانسه گفته بود: اگر رئال بخواهد که به سانتیاگوبرنابئو برگردم، این را کار را خواهم کرد، اگر هم که نخواهد فصل دیگری از دوران حرفه‌ا‌ی‌ام را با باشگاه فوق‌العاده دیگری آغاز می‌کنم.

اشرف حکیمی تاکنون در 65 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته و 10 گل نیز به ثمر رسانده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان