ساختمان دادگستری اصفهان ضدعفونی شد

اصفهان - ایرنا - ساختمان مرکزی دادگستری استان برای پیشگیری از ویروس کرونا روز یکشنبه توسط قرارگاه جهادی ارشد نظامی آجا(ارتش جمهوری اسلامی) در منطقه اصفهان، ضدعفونی شد.

ساختمان دادگستری اصفهان ضدعفونی شد

رییس کل دادگستری اصفهان در جریان ضدعفونی این‌ساختمان از اقدامات جهادی و ارزنده ارتش در پیشگیری از انتقال ویروس کرونا  تقدیر کرد و گفت: ارتش، سپاه و دیگر ارگان‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی، همواره پشتیبان و نگهبان تمامیت ارضی و تامین امنیت کشور بوده و هستند.

محمدرضا حبیبی افزود: آین نیروها در شرایط کنونی نیز جهادگرانه به میدان آمده و همپای دیگر سازمان‌های مسؤول در راستای حفظ سلامت مردم و مبارزه با ویروس کرونا در صحنه حضور دارند.

وی اظهار داشت: در دادگستری استان از همان آغازین روزهای انتشار این ویروس تمام اقدامات پیشگیرانه شامل ضدعفونی مستمر اماکن و تجهیزات، کنترل و مراقبت جدی در مبادی ورودیها و انجام تست اولیه تب‌سنجی مراجعان و اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای حفظ سلامت کارکنان و مردم، معمول  شده است.

حبیبی اضافه کرد: امروز نیز شاهد حضور نیروها و تجهیزات قرارگاه جهادی پدافند زیستی ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان و ضدعفونی کامل ساختمان مرکزی دادگستری استان بودیم.

رییس کل دادگستری اصفهان با اشاره به اینکه ضدعفونی کردن سایر مجتمع‌های قضایی در روزهای آینده توسط قرارگاه مذکور انجام خواهد شد از مردم خواست تا علاوه بر جدی گرفتن توصیه‌ها و انجام اقدامات لازم برای یشگیری از انتقال ویروس کرونا از مراجعه غیرضروری در اماکن عمومی بخصوص دادگستری خودداری کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان