عملکرد مجموعه حقوقی شهرداری تهران در حفظ حقوق عامه مردم مطلوب بوده است

تهران- ایرنا- مدیرکل حقوقی شهرداری تهران گفت: عملکرد سال گذشته مجموعه حقوقی شهرداری تهران به عنوان سربازان جبهه احقاق حقوق شهر و شهروند در راستای استیفای حقوق شهرداری در مراجع قضایی و شبه قضایی بسیار مطلوب بوده است.

عملکرد مجموعه حقوقی شهرداری تهران در حفظ حقوق عامه مردم مطلوب بوده است

به گزارش روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری،  سید امیرحسین شمس افزود: ارزش ریالی اقدامات حقوقی و قضایی اداره کل و ادارات حقوقی مناطق 22 گانه، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران در سال گذشته در بخش های مختلف اعم از دعاوی حقوقی، کیفری، دیوانی، اسناد تجاری نکول شده، اجرای احکام و وصول مطالبات حدود هشت هزار میلیارد تومان بوده است.  

وی ارزش مالی عملکرد بخش دعاوی شامل آرای حقوقی وکیفری را پنج هزاز و ٥٠٠ میلیارد تومان، ارزش مالی عملکرد بخش دیوان عدالت اداری را یکهزار میلیارد تومان، ارزش مالی عملکرد بخش اجرای احکام و انتقال اسناد رسمی به نام شهرداری تهران را هزار میلیارد تومان و اسناد تجاری وصول شده را بیش از 250 میلیارد تومان عنوان کرد.

شمس همچنین از ارائه گزارش کامل اقدامات مجموعه حقوقی شهرداری تهران در سال گذشته در ملاقات با رئیس قوه قضاییه سخن گفت و افزود: کلیه موارد مرتبط در خصوص فعالیت های حقوقی شهرداری در راستای حفظ حقوق عامه به طور کامل شرح داده شد و مشکلات، موانع و راهکارهای تسریع امور مرتبط با شهرداری برای ایشان تشریح و رهنمودهایشان بهره مند شدیم.

مدیرکل حقوقی شهرداری تهران  از  خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه کارشناسان و همکاران حقوقی شهرداری تهران که با تمام توان برای استیفای حقوق عامه در تلاشند، قدردانی کرد و از حمایت و پشتیبانی شهردار تهران، معاون مالی و اقتصاد شهری و سایر ارکان این شهرداری که همواره حامی اداره کل حقوقی بوده اند تشکر کرد.

شمس، بر برنامه ریزی منسجم در سالجاری به منظور تحقق اهداف پیش رو در پیگیری پرونده های قضایی شهرداری وجلوگیری از تضییع حقوق آن تاکید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان