۳۴ هزار متر مربع پروژه عمرانی در دانشگاه محقق اردبیلی در حال ساخت است

اردبیل- ایرنا - رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: هم‌اکنون ۳۴ هزار متر مربع پروژه عمرانی در دانشگاه محقق اردبیلی در حال اجرا می‌باشد.

34 هزار متر مربع پروژه عمرانی در دانشگاه محقق اردبیلی در حال ساخت است

عزیز حبیبی  روز یکشنبه در جریان بازدید استاندا اردبیل از پروژه‌های عمرانی این دانشگاه  مهم‌ترین این پروژه‌ها را کتابخانه مرکزی ، فاز دوم دانشکده فنی ، خوابگاه دانشجویی شهید میرزایی ، استخر ورزشی ، گلخانه تحقیقاتی، دانشکده کشاورزی و علوم انسانی دانشگاه ذکر کرد.

وی همچنین بیان‌کرد: عملیات اجرایی المان یادمان شهدای گمنام دانشگاه محقق اردبیلی با اعتبار 14 میلیارد ریال و اجرای خوابگاه خیرساز ویژه دانشجویان متاهل با اعتبار 20 میلیارد ریال که توسط خیر اردبیلی قدرت حاج‌نوری تامین می‌شود ، آغاز شده است.

استاندار اردبیل هم گفت: تمامی پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در دانشگاه محقق اردبیلی با اقدامی جهادی در حال انجام است که این موضوع نشانگر تلفیق علم و عمل و حرکت در مسیر سازندگی است. 

اکبر بهنامجو افزود: همه پروژه‌های هدف‌گذاری شده در این دانشگاه از جمله خوابگاه ، دانشکده فنی ، کشاورزی و علوم انسانی ، کتابخانه مرکزی دانشگاه ،گلخانه تحقیقاتی ، خوابگاه خیرساز ویژه دانشجویان متاهل و استخر با اقدام جهادی در حال اجرا می‌باشد.

وی با اشاره به آغاز اجرای یادمان شهدای گمنام این دانشگاه خواستار احداث این یادمان به شکل سرپوشیده و در مساحت بزرگ‌تر برای استفاده  فرهنگی دانشجویان و اقشار مختلف مردم شد.

استاندار اردبیل بیان‌کرد: در صورت طراحی مناسب به شیوه نمایشگاه فرهنگی و نمازخانه این مکان می‌تواند فضایی مناسب برای حضور فرهنگی و مذهبی جوانان و دانشجویان باشد.

بهنامجو  در ادامه از خوابگاه ویژه دانشجویان متاهل در حال اجرای خیرساز بازدید و از اقدامات خیران در این زمینه قدردانی کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان