میزان تردد مردم ورامین به تهران کاهش یافته است

تهران-ایرنا- مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری ورامین گفت: تردد مسافران با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به تهران کاهش یافته است.

میزان تردد مردم ورامین به تهران کاهش یافته است

حسن خوانساریان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با آغاز شیوع ویروس کرونا و خود قرنطینگی مردم در منازل و تعطیل شدن بسیاری از واحدهای صنفی از تردد بسیاری از مردم به ویژه در ایام نوروز کاسته شد.

وی افزود: کاهش تعداد مسافر در هفته نخست سال جدید باعث شد طی چند روز ناوگان حمل و نقل برون شهری شامل اتوبوس و تاکسی به طور کامل تعطیل شود.

خوانساریان گفت: از ابتدای امسال تا روز گذشته، به طور میانگین تعداد 10 سرویس رفت و برگشت اتوبوس به تهران با ظرفیت نیمه خالی انجام می‌شد ولی روز گذشته به یکباره، تعداد سرویس‌های برون شهری اتوبوس با حضور مردم افزایش یافته و تا پایان روز بیش از 45 بار اتوبوس‌های ورامین، نسبت به انتقال مسافران به تهران اقدام کردند.

وی افزود: این افزایش میزان تردد، در تاکسی‌های برون شهری نیز صورت گرفت و بیش از 130 تردد خودروها به سمت تهران ثبت شد.

مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر ورامین اظهار کرد: از ابتدای امروز تا کنون با تذکرات مسئولان مبنی بر لزوم رعایت قانون و کاهش حضور مردم در سطح شهر، از تعداد مسافرت های برون شهری کاسته شده و تا کنون کمتر از 20 سرویس اتوبوس و 80 سرویس تاکسی از ورامین مسافران را به تهران منتقل کرده‌اند.

تا ظهر روز جاری 17 فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 58 هزار و 226 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و سه هزار و 603 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند و 22 هزار و 11 نفر نیز از مبتلایان بهبود یافته اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان