سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟

سهامداران شرکت‌های تولیدی فولاد سپید فراب کویر، قند ثابت خراسان و جام دارو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، تولید نیروی برق دماوند و فرابورس ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

سهام چه شرکت‌هایی امروز بیشترین رشد را داشتند؟

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 6هزار و 594واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 7میلیارد و 610میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 6018میلیارد تومان در یک میلیون و 188 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تولیدی فولاد سپید فراب کویر، قند ثابت خراسان و جام دارو امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌‌های البرز دارو، داروسازی فارابی و داروسازی زهراوی بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2836میلیون ورقه به‌ارزش 3078میلیارد تومان در 605هزار نوبت، آیفکس 117واحد رشد کرد و در ارتفاع 7342واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران کشت و صنعت دشت خرمدره، تولید نیروی برق دماوند و فرابورس ایران بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌‌های آسیا سیر ارس، تولید و صادرات ریشمک و سرمایه‌گذاری مسکن تهران بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان