تصمیم رئیس جمهور در مورد هرمزگان اشتباه است

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: تصمیم رئیس جمهور در اعلام هرمزگان به عنوان استان سفید صد در صد اشتباه است.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، احمد مرادی اظهارداشت: وقتی خبر اظهارات رئیس جمهور در خصوص سفید بودن وضعیت استان هرمزگان را مطالعه کردم 2 فرضیه در ذهنم متبادر شد یا به ایشان اطلاعات غلط داده شده و یا اینکه رئیس جمهور از روی عمد و بیخیالی این کار را انجام می‌دهد.

وی افزود: بنده گمان می‌کنم گزینه دوم به واقعیت بیشتر نزدیک است وگرنه چطور ممکن است رئیس جمهور کشور استان‌ها را تقسیم بندی کند و یک جا را خاکستری و یک جا سفید و جای دیگر را قرمز بداند، وقتی ویروس جهانی شده یعنی همه جا قرمز است و کشورهای مختلف برای مهار آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حال اگر استانی از نظر تعداد ابتلاء و جان باختگان نسبت به سایر استان‌ها آمار کمتری داشته باشد به منزله سفید بودن وضعیت نیست، شاید در این استان مردم بیشتر همراهی کردند و کادر درمانی نیز بیشتر تلاش کردند تا این ویروس را کنترل کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شرایط کنترل ویروس کرونا هستیم و حرف، تصمیم و استدلال رئیس جمهور صد در صد تصمیم غلطی است و قطعاً برای همه مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات ما مثل سایر نقاط کشور باید تصمیم گیری و برنامه ریزی شود.

مرادی با تاکید بر اینکه در مسئله کرونا بایستی برای تمام کشور یک تصمیم واحد گرفته شود، ابراز داشت: در بحث شدت برخورد باید به استانداران تفویض اختیار شود تا استاندار بتواند برخی نقاط را قرنطینه و یا محدودیت تردد اعمال کند اما در موضوع اعلام وضعیت سفید به صراحت می‌گوئیم خیر وضعیت 100 درصد قرمز هست و وزارت بهداشت و درمان نیز رسماً اعلام کرده که هیچ جا وضعیت سفید نداریم.

وی تاکید کرد: وقتی از نظر یک مرجع تخصصی وضعیت قرمز است پس چه افرادی به جناب رئیس جمهور مشورت داده‌اند؟ ما به عنوان نماینده مردم با این موضوع مخالف هستیم و به رئیس جمهور می‌گوئیم شما دست از سر مردم هرمزگان بردارید ما نمی‌خواهیم مردم هرمزگان دچار استرس و نگرانی شوند و رئیس جمهور موظف است پاسخ قانع کننده‌ای به افکار عمومی بدهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان