مدیرعامل شرکت متروی تهران خبر داد

تبدیل دوباره ساختار متروی پایتخت به هلدینگ

مدیرعامل شرکت متروی تهران از تصویب مجمع عمومی شرکت هلدینگ متروی تهران و حومه با ریاست شهردار تهران در روزهای پایانی سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: این اقدام به معنی تبدیل دوباره ساختار متروی تهران به یک هلدینگ است.

تبدیل دوباره ساختار متروی پایتخت به هلدینگ

به گزارش ایسنا، علی امام از تصویب مجمع عمومی شرکت هلدینگ متروی تهران و حومه با ریاست شهردار تهران در اسفند 98 خبر داد و عنوان کرد: با ایجاد دوباره هلدینگ مترو درآمدهای مختلف در ساختار مترو در بخش های ساخت و بهره برداری و نیز واگن سازی و مجتمع های ایستگاهی یکپارچه شده و چنین هلدینگی می تواند بخش عمده ای از هزینه های ساخت و اداره مترو را عهده دار باشد.

او با اشاره به این که در دهه 80 شرکت مادر تخصصی در قالب 3 شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی و شرکت واگن سازی تهران وجود داشت، عنوان کرد: متاسفانه در ابتدای دهه 90 شرایط هلدینگی این مجموعه عملاً از هم پاشید و شرکت ها هر یک به صورت جداگانه و مستقل زیر نظر معاونت حمل و نقل فعالیت کردند.

امام افزود: از آن پس هماهنگی های لازم و تعامل زنجیروار در شرکت مترو از بین رفت. لذا با اجرایی شدن این اقدام مجموعه مترو دوباره در قالب یک هلدینگ و تحت مدیریت متحد در تعاملی کامل و نزدیک تر با یکدیگر اداره می‌شود تا بتوان بر اساس شعار سال جاری مبنی بر "جهش تولید" برنامه ریزی های منسجم تری در حوزه ساخت و بهره برداری به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان تهرانی انجام داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تبدیل دوباره ساختار متروی تهران به یک شرکت مادر تخصصی به صورت منظم، متحد و یکپارچه و با مدیریت محور اصلی مدیریت شهری پایتخت یعنی شهردار تهران بتوانیم دخل و خرج توسعه و اداره خطوط متروی تهران را در آینده نزدیک منطبق کرده و با سرعت و کیفیت بهتری به توسعه خطوط بپردازیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان