دو خلبان پاکستانی به کرونا مبتلا شدند

تست کرونا دو خلبان پاکستانی متعلق به پروازهای مسافربری سازمان هواپیمایی این کشور روز گذشته (یکشنبه) پس از بازگشت از کانادا مثبت اعلام شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رسانه‌های پاکستانی روز دوشنبه گزارش دادند: دو خلبان سازمان ملی هواپیمایی این کشور (PIA) دیروز از "تورنتو" وارد شهر "لاهور" پاکستان شدند و پس از آزمایش کرونا، آلودگی آنان به این ویروس تایید شد.

خلبانان کرونایی پاکستان به نقاهتگاه منتقل شده و مسئولان هواپیمایی این کشور بیم آن دارند که برخی از اعضای کادر پرواز نیز به ویروس کووید-19 آلوده شده باشند.

منابع خبری گزارش دادند: سازمان هواپیمایی پاکستان نیز رنگ کرونا گرفت و به نظر می‌رسد این موضوع باعث تعلیق پروازهای مسافربری به مقصد خارج و یا خودداری سایر خلبانان و مهمانداران هواپیما از ادامه فعالیت شود.

دولت پاکستان به دلیل شیوع ویروس کرونا برای چند هفته ورود و خروج پروازهای خارجی را ممنوع کرد و همزمان پروازهای داخلی نیز متوقف شد. این روند تا روز 18 فروردین ادامه داشت و پس از آن دولت پاکستان تصمیم گرفت تا برای خروج اتباع خارجی مقیم این کشور و بازگرداندن شهروندان پاکستانی از چند کشور خارجی، مجوز چند پرواز را صادر کرده بود.

شمار بیماران کرونایی در شهرهای مختلف پاکستان از 3000 نفر عبور کرده و تاکنون 45 نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

اکثر شهرهای پاکستان درگیر شیوع ویروس کووید-19 بوده و با گذشت هر چند ساعت موارد جدید ابتلا به این ویروس ثبت می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان