١٠٠ هزار بسته معیشتی برای افراد آسیب‌پذیر در آذربایجان‌غربی تهیه می‌شود

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ١٠٠ هزار بسته معیشتی ٢ میلیون ریالی طی سه ماه آینده برای افراد آسیب‌پذیر نیازمند و کسانی که در شرایط فعلی دچار آسیب شده‌اند، تهیه و در بین آنان توزیع می‌شود.

١٠٠ هزار بسته معیشتی برای افراد آسیب‌پذیر در آذربایجان‌غربی تهیه می‌شود

«محمدمهدی شهریاری» روز یکشنبه در حاشیه بیست‌وپنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در  آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، بین 30 تا 50 هزار خانوار در آذربایجان‌غربی نیازمند دریافت بسته‌های حمایتی هستند.

وی اضافه کرد: با توجه به منابع مالی محدود پیشنهاد می‌شود مدیران کل و کارمندان تحت امر آنان برای حمایت از اقشار آسیب دیده در وضعیت موجود در حد توان کمک مالی کنند. 

وی ادامه داد: شرایط اقتصاد فعلی جامعه، معیشت بسیاری از مردم را تحت تاثیر قرار داده و این آسیب در ماه‌های آینده نیز بیشتر نمایان خواهد شد که با توجه به این امر انتظار داریم همه کارکنان دولتی در قالب پویش همدلی به نیازمندان کمک کنند.

وی اهدای کمک مالی کارکنان دولتی را عامل اتحاد و انسجام جامعه دانست و اظهار داشت: کارمندان دولت می‌توانند کمک‌های خود را با هماهنگی مدیران مربوطه به این پویش اهدا کنند تا هر چه زودتر از این راه بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تهیه و توزیع شود.

استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: دولت نیز با پرداخت کمک‌های مالی به 1.5 میلیون خانوار و اهدای وام های مساعدت 40 میلیون ریالی بخشی از کمبودهای اقشار ضعیف جامعه را پوشش خواهد داد.

به گزارش ایرنا بیست‌وپنجمین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونای آذربایجان‌غربی حدود دو و نیم ساعت به طول انجامید و فرمانداران استان نیز از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه حضور داشتند؛ در این جلسه بیش از 10 نفر از اعضای ستاد و از جمله فرمانداران خوی و مهاباد اظهار نظر کردند و پیشنهاد و مصوبه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان